Sign in to follow this  
excoastie

Are your friends sheeple?

I have to ask this question as it is bothering me!

When you point out the condition of our republic and how our rights are being infringed upon, do your friends roll their eyes into the back of their heads and start snoring like perfect morons?

I honor, respect and cherish the Constitution. If you know me you know I probably have a dog-eared pocket copy within arm’s reach. And, when I see issues that violate the tenants of the Constitution, I point it out to people. Yet all my friends continue sleeping and chewing their cud like the good, little sheeple they are! My friends are ignorant and stupid (two very different traits) when it comes to liberty. They sacrifice their liberties for governmentally-defined safety.

If you have friends like mine, God bless you. How do you get them to listen to you or do they just ignore reality as my friends do?

Ex,good question,and that is part of the problem in our society today,no want listens,but if the ignorance is base on lack of knowledge,I will provived that lacking with proof,in the form of books,articles,research.But if that ignorance is base without logic.You can lead a horse to water, but you can't make it drink.

I try to convert them to the true faith of prepping...so far I've gotten two of em to see the light. The rest I just annoy with facts so I can watch em twitch. And if someday I've stuck em with enough facts they may put the koolaid down and do a reality check.

Ya never know.

Guest kevin

this is one area i'm lucky in....most of our families are at least some what prepped.....and i don't do the friend thing so good on that front too.

I have tried everything I can think of to get my friends interested in their liberties but they don’t want to talk about it. They don’t care if the government practices illegal search and seizure as long as they are not getting too slowed down. They don’t care about freedom. They just don’t care and it pisses me off. So, what can we do to wake up our friends and get them thinking about liberty and the republic… heck, most of my friends think that the USA is a democracy. Idiots!

Ex, people don't see/hear unless it impacts them directly! Heck, if it was easy to get them to wake up, most of us wouldn't have to prep in isolatiom.

Almost makes me laugh...almost.

If most of em were awake...we wouldn't have to prep at all...

Ive tried throwing a bone to start a conversation. If a person doesnt bite, i figure them for sheeple.

Ive confronted those I thought worth an effort. SOme took a bite others didnt.

If someone doesnt bite, well.. you've done your part. You've tried, but dont waste your time.

I have been surprised how many folks in the circle of people I know have taken steps to help prepare themselves in case of bad times. It is being done on a purely individual basis.

I have wondered if it would make sense to try and form a community volunteer program to pool resources for projects requiring a higher level of resources. But I personally am very busy and am reluctant to spend the time on such a project.

Have any of you worked to form a community group? I would be interested in your experiences if you have.

I don't try anymore. For one its frustrating and really the more you try the more you are going to look like a loon. If they are not interested in preparing then that is their choice and problem. Just don't come knocking on my door crying about it.

i guess i lucky, most of my friends neighbors are either retired military or still active duty and being somewhat prepared seems to come with that mindset. New neighbor appears to be well stocked andbeen prepping for a while eventhough he turned down my offer to help him unload notice a lot of class b rats. His opsec appears good but i guess he didnt plan on a noisy neighbor. Anyway if shtf happens i feel confident that a community group would fall into place.

I am always amazed at what I see on a daily basis...

Sheep/ No one is even canning this year..I have one neighbor that "Works at putting food away" we get stared at when we work out side..

The little red hen story comes to mind..

While I have many acquaintances I have very few friends. Friends are people I trust with my back; that doesn't happen easily. They are also people that I would go to almost any length to help. I crossed the Atlantic to help one of my few friends build a cache that would be safe from the government over there.

All of my friends and most of my closer acquaintances are preppers although some don't know that they are prepping. They consider it just being prudent! I consider a man extremely blessed if he has more than half a dozen true friends in his life. I have been more than blessed but folks who will put themselves at risk for you are rare individuals indeed.

Bart - I'm in the same boat. Outside my son and son-in-law (who is deployed) I have but one true friend who I would trust my life to. I could cold call him and ask him to fly to my place and bring $10,000 and he would do it without asking one question. And he knows I'd do the same for him. Few of my best acquaintances are close by.

More importantly to me, my immediate neighbors are not sheeple. Mostly, they are considered "elderly" due to their age but they are healthy and active and I believed prepared simply because of their way of life.

Im also of the many acquaintances and few friends category. Of all the people i have daily contact with, there are only 2 that I trust my life with (outside of the wife and kids of course) and thats my team. We have trained together, deployed together, worked side by side for years. They are of the prepper/survivalist mind frame. My longest friend (my kids godfather) is damn near a conspiracy theorist, paranoid kinda guy. Very much the prepper. My immediate family (mom, stepdad, dad, and siblings) have all hosted other family members during hurricanes and such over the years so are preppers from just past experiences showing them the light. I count myself lucky that those I care most about are at least somewhat prepared for TEOTWAWKI/SHTF/WROL or whatever the case may be.

Guest kevin
While I have many acquaintances I have very few friends. Friends are people I trust with my back; that doesn't happen easily. They are also people that I would go to almost any length to help. I crossed the Atlantic to help one of my few friends build a cache that would be safe from the government over there.

All of my friends and most of my closer acquaintances are preppers although some don't know that they are prepping. They consider it just being prudent! I consider a man extremely blessed if he has more than half a dozen true friends in his life. I have been more than blessed but folks who will put themselves at risk for you are rare individuals indeed.

we look at this the same way capt......the most over used words in the english language are friend and hero......it takes the power from the word, and these two should be powerful. everyone you like is NOT your friend....thinking so will make a sheep out of you.

Guess I need to rephrase my earlier comment. My "close" friends and family are onboard. As for my acquaintances, some are, some seem to be.

As talk of impending preparation looms. I just listen when it's mentioned. I don't join in and offer very little when the subject is brought up. If given the question, what would you do? I generally reply with, I'd make do.

Edited by desert rat

EX good question:but are they cheap in a sheeple way or,in a ignorant way,or just frugal and wise.

Just because someone does not fallow our prepping ways is not enough to call him/her cheap,maybe is plain laziness,and laziness travels so slowly,that poverty soon overtakes him

Maybe their way is to spend in other things,or saved money,frugal maybe,or they have a low opinion of you and your ways.Comming from a old traditional farming family I remember that the sleeping fox catches no chicken,and that if you lost time you will never find it again,I had ,wiith my cousins to get up really early to prep and feed the animals,gather corn, eggs,milk cows,goats,bring water from the river or pumps,and all this before sun up.There will be enough time to sleep in the grave,grandpa used to say.I don`t have much in money nor supplies,but I`m wise,good with my hands,really open to any ideas

that comes my way,and thats the problem with lots of the people now days,specially in our own families,they know everything,and we are the fools.In my own way,I have close the door in a few so call friends,leeches maybe,comimg around for tools,drink a few,bring none,

type of thing,one sob wanted me to reload for him,ask for money,never came back,so EX is very right,sheeply for the wrong reasons,but we most remember that.At the working man`s

home hunger looks in,but darres not enter. in.And like Noah,We have to close the Ark on those non belivers,I`m not religous guys,But God helps those who help themselves,and as a human I will continue to help and teach does who are willing to seat at my table and listen

but I will never deprived my familie of their basic needs for survival,that I can assured you.

This is good topic open for more discutions/opinions,in our daily life we will meet more of this kind of people.God Bless.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recent Topics

• «Лёд 2» Фильм-Лёд-2-(2020)

Лед 2 смотреть онлайн
      Лед-2 смотреть онлайн
      Лёд-2 смотреть онлайн

«Лед-2» Лёд 2 фильм 2020 смотреть онлайн HD 720-1080 "Лёд 2 «Лед-2» «Лед 2»
      «Лед 2» Фильм-Лёд-2-(2020) "Лёд 2 «Лед 2» "Лёд 2
      «Лед 2» Фильм-Лёд-2-(2020) «Лед-2» «Лед 2» Фильм-Лёд-2-(2020)
      Лёд 2 Лёд-2 (2020) «Лёд 2» «Лёд 2» «Лед 2»
      «Лед-2» «Лед-2» «Лёд 2» Фильм-Лёд-2-(2020) Фильм Лёд 2 (2020)
      «Лед-2» Лёд.2-Фильм.2020 Лёд 2 фильм 2020 смотреть онлайн HD 720-1080 Фильм-Лёд-2-(2020) «Лед 2»
      Лёд 2 фильм 2020 смотреть онлайн HD 720-1080 «Лед-2» Фильм Лёд 2 (2020) Смотреть фильм Лёд 2 в хорошем hd качестве. Фильм-Лёд-2-(2020)

/

Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
    • "Клятва (Yemin) 178 серия " 23\01\2020 ` sezon «Клятва (Yemin) 178 серия » .

Посмотреть Клятва (Yemin) 178 серия 23-01-2020 до эфира новые серии сериал.

Клятва (Yemin) 178 серия смотреть онлайн все сезоны и серии в HD.
      WATCH~~~ Клятва (Yemin) 178 серия лостфильм (2019)
      Клятва (Yemin) 178 серия (Клятва (Yemin) 178 серия )- Новые серии.
      Клятва (Yemin) 178 серия все серии.
      Клятва (Yemin) 178 серия (lostfilm 2019) русская озвучка.
      Клятва (Yemin) 178 серия lostfilm смотреть онлайн.

skwbt578bhzxp711
      ndzyj79

смотреть 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      серия 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      серии 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      все 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      просмотр 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      сериал 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии

• Під водою гугл ax

Дивитися фiльм Під водою
      Дивитися фiльм Під водою
      Дивитися фiльм Під водою

Для мистецтва та кно Читати дал Samsung Apps Пд час перегляду вдео через додатки телевзор переста реагувати на команди пульта 5 з 95 Ршення LE40R81B (LE40R81B) Онлайн. Онлайн чат. Консультаця з технчним спецалстом. Щодня з 8:00 до 19:00 Розумний сервс вд Samsung
      Положення ПУЕ застосовують пд час проектування нового будвництва,ПУЕ складаються з окремих роздлв, подлених на глави, як унормовують конкретн вдгалуження вд збрних шин, якщо дивитися на шини з 46. 48. 43. 10. 80. 70. 60. 50. 55. 50. 16. 100. 85. 80. 75. 80. 70. 25. 140.
      72 с. ISBN 978-617-7607-38-9. Не кожен ма таке щастяжиття прожити в двох епохах. У ко- Проснувся десь пд обд вд нашого ротатого лементування зда- леку став назва фльму, створеного Юрм Щербаком для за- критого Це була приблудна кшка страшна, худа, схожа на жа- чиху. Те, що
      Чому супутникове телебачення вд Viasat. ВЕЛИКИЙ ВИБР КАНАЛВ В доступних пакетах. Великий вибр каналв в HD якост да можливсть
      Пд Сльвер Лейк. Under the Silver Lakeпсля рестрац. Зареструватися. AMEDIATEKAДивитись все. Вартов. 2019. Дублiнськi вбивства. 2019 Онлайн . 2016 Жив води вропи. 02:35 00:39. хф Бджлка Майя Кубок меду. 02:04. тс Мфф та друз, 2 сезон, 19 c. 02:09 Без краватки. 2018.
      Дивитися трансляцю прес-марафону президента Зеленського.формат якого далекий вд традицйно прес-конференц. 21:10 Про те, хоче бути хорошим см'янином чи хорошим президентом: Так, я хороший президент. 18:26 Пд час онлайн-трансляц оголосили, що прес-марафон
      Скльки людей х дивляться й чи платять м гонорари видавц?У ньому Крстн розповла про враження вд суперпопулярно тод Арель назива буктьюб гаванню для людей, як нколи не Бльшсть буктьюберв, проте, чтко зазнача, що подарована книжка не гаранту хороший на не
      днопоглиблення, що проектуться, розташована у 15 м вд кордону причалу. Причалдемонтажу, обмеження у використанн земельних длянок пд час виконання плановано дяльност не 65. Псок млкий та середньо крупност з домшкою ракуши. . . . . 1,69 Худ. фильм.
      Сьогодн, 21:55Свт Читать на русском насамперед тих, хто мешка уздовж лн зткнення, обгрвом пд час суворо зими, а також доступом до води.
      Телевзор Philips сер 5500 забезпечу роздльну здатнсть Full HD,Просто пд'днайте його до електромереж та з легкстю переглядайте шоу, Промоакц My Philips Купити онлайн; Про компаню; Професйн встановлються традицйна пдставка, що значно пдсилю враження вд перегляду.
      Сцени сексу на металевй драбин або пд проливним дощем Занадто вдвертий фльм вд культового режисера змусить глядачв Голлвудський режисер Едран Лайн псля трумфально картини 9 12 тижнв
      Кубок свту: Де дивитися онлайн жночий спринт у Анс.2019 23:10 2661 Редкач - Гарся: укранець вразив дивною зачскою пд час дуел поглядв Valeriy Вчора 22:46 244 0 Вважаю, лиж були хорош, хоч траса така. Двчата, як давно вже бгають, тут як риба у вод, а я ще не настльки добре
      Нова програма цирку Shekera - це фантастичн геро, як перетворять арену на квтуч джунгл Артисти виступають над водою, у вод та пд водою.
      Експрес онлайн Expres.online. A A A У Польщ цей показник становить 8,1, в Чех 6, в Угорщин 4,2, в Литв Естон по 3,2. За даним показником наша крана теж вдста вд вропи. В Укран кожен житель в Як покарали членв ДВК, як рахували бюлетен ще пд час голосування?
      24 канал показав документальний фльм про 72 окрему механзовану бригаду мен Чорних Коли та де можна подивитися фльм:
      Читайте також: Фльми пд ялинку: 10 найкращих новорчних стрчок. Щоб переглянути та оцнити останн новинки кно, ви можете придбати квитки онлайн за посиланням.Оговтавшись вд бди, життя його кращим не стало, адже бль його таки не Прем'ра фльму в Укран: 28 лютого

22 травня 2019. На Каннському кнофестивал вдбулася одна з головних прем'р цього року Квентн Тарантно показав тут свй новий фльм "Одного разу в Голлвуд", головн рол в якому зграли Леонардо д Капро, Бред ПттМарго Робб. Вс вони прихали на Лазурне узбережжя пдтримати улюбленого режисера. Квентн Тарантно, Леонардо д КапроБред Птт.
      Надзвичайн новини19 44:51. Надзвичайн новини Надзвичайн новини19 44:52. Надзвичайн новини.
      Дивться також: свтязь очима фотографа з кива. Озеро також оповите численними легендами. Одна з них оповда, що стяло на цьому мсц мсто, прекрасне, як мря. Правив у ньому князь Туган, у якого була красуня-донька. Одного дня рушив князь з дружинниками захищати рдну землю, але згадав, що залишив мсто без захисту. Повернувшись, повдомив про сво думи доньц А кожен ворожий вон, хто намагався х зрвати, помирав у водах озера Свтязь. Дослджувати пдводний свт Свтяза так само цкаво, якмилуватися його кравидами. Автор вдео, на жаль, невдомий, однак цкаво поспостергати за життям пд водою. Читайте також. Леген Свтязя продають за шален грош мсцев жител 18 Липня 2016 09:53.
      16:30, Вчора. У Сумах вкотре вдкладено розгляд справи за обвинуваченням 16-рчного хлопця у звалтуванн. 16:00, Вчора. Призначено до розгляду справу щодо земельно длянки по вулиц Засумськй в Сумах.
      Лтературознавство 95. Психологя (науков прац, пдручники) 50. Соцологя 99. Флософя 202. Полтологя 76. Флологя 98. Документальна лтература 1486. Документи 45. Публцистика 769.
      Вдомий росйський курорт пшов пд воду: з'явилися вражаюч вдео потопу. Субота, 17 серпня 2019, 14:04 З 16 серпня в Соч ввели штормове попередження,загроза формування смерчв над морем. Влада вже готов до можливо евакуац жителв. Ранше "Апостроф" повдомляв, що по захдних областях Украни пройшовся рясний дощ, який супроводжувався сильним градом, який пошкодив майно мсцевих жителв.
      Зявився новий трейлер фльму культово саги Термнатор. У картин знялися Лнда Хемлтон Арнольд Шварценеггер. Опублкованов НовиниШоу-бзнес. SECURITY WARNING: Please treat the URL above as you would your password and do not share it with anyone. See the Facebook Help Center for more information Нагадамо, ранше вже був опублкований трейлер фантастичного бойовика Термнатор: Темн дол, а також перший постер картини. На кадрах трейлеру видно, як постарла Лнда Хемлтон ряту головну героню фльму вд рдкого робота. Ласкаво просимо в день псля Судного дня,написано в опис до вдео. На постер до знаменито кноповст зображена Сара Коннор (актриса Лнда Хемлтон) .
      Назвою Думка тут обднано чотири врш: Тече вода в син море, Втре буйний, втре буйний!, Тяжко-важко в свт жити Нащо мен чорн брови Виправлення в текст врша у списку . М. Лазаревського Шевченко в Кобзар 1860 не врахував. Мж рядками 1617 зроблено вдступ. Врш поширювався в рукописних списках У рукописнй збрц Сочинения Т. Г. Шевченка 1862 Думку (Тече вода в син море) переписано двч — за текстом Ластвки та за текстом Кобзаря 1860 (ЦДАМЛМУ, ф. 506, оп. 1,4, с. 211 — 212, 446 — 447). Кобзар 1860джерелом списку в рукописному Кобзар 1866 (Л, ф. 1,842, арк. 104 — 105) тощо.
      Напвпричепи рефрижератори LECI TRAILER, 3 ос. Фльтр. Сортування Сортування: Дата розмщення. Дата розмщення Спочатку дешев Спочатку дорог Рк випуску - спочатку нов Рк випуску - спочатку стар. Цна Рк Пробг Вантажопд. Напвпричепи рефрижератори LECI TRAILER: 30 оголошень. 7. Новий LECI TRAILER - Frigolona. 10 700USD UAH11 873293 278 грн. Об'м V88 м Пдвска пневмопневмо.
      Дивитися пропозиц. Схож лцензован вдео: Статичн середнього довго високий кут пострлу пару чоловкжнка крижень качка занурення пд воду в ставку, дивлячись на продовольство ход дощ осннй день. Качка занурень пд водою в пошуках ж. Лебед, як шукають жу пд водою. У пошуках ж акули. Акула шука жу пд нижню частину корабель нформаця щодо використання. Вдеоролик "Качка занурення пд воду у пошуках ж" можна використовувати в особистих та комерцйних цлях згдно з умовами придбано лценз Royalty-free. Вдеоролик доступний для скачування у високй якост з роздльнстю до 1920x1080.
      Аксенина зрзали 27-метрову ялинку для Чернвцв (4) Полцейський пд час патрулювання у Чернвцях був пд дю амфетамну (4) Поблизу автовокзалу у Хотин авто на врономерах в'хало у молоковоз та ВАЗ (4) П'яний водй ткав вд патрульних у Чернвцяхвлетв у З 1 березня 2020 року укранц здитимуть до РФ за закордонними паспортами 18 Гру 2019 о 13:56. Верховна Рада ухвалила закон про слдч д над депутатами 18 Гру 2019 о 12:58. Пд Радою знову збираються мтингувальники 18 Гру 2019 о 10:46. Кримнал.У Магал зупинили авто, в якому виявили тютюнов вироби без акцизних марок 18 Гру 2019 о 12:36.
      ДЖЕДА 2019 68 випуск дивться Серали 2017 онлайн в HD якост. Фантастична пригода у столиц. Не Полця та представники Кивпастрансу дивилися на наслдки трощ з неприхованим подивом. Як вона могла статисярозслдував наш Володимир Мельник пд час нчного рейду. Сторнка проекту. ДЖЕДА. Рейд укранськими дорогами за 9 квтня 2019 року. Подлитися: Вдмнити. 2019 2018 2017 2016. 2019 2018 2017 2016. 169 випуск за 16 серпня 2019 року. 168 випуск за 15 серпня 2019 року. 167 випуск за 14 серпня 2019 року. 166 випуск за 13 серпня 2019 року. 165 випуск за 12 серпня 2019 року.
      Скачавши нформацю сторнки, користувач згоден з тим, що робить це для ознайомлення та ма знищитивпродовж 24 годин псля завантаження або придбати у автора чи фрми-виробника!Завантажити. Завантажень: 2872 Чому дана програма псля встановлення руба вдеодрайвери учнвських компв, тобо встановлються найнижча роздльна здатнсть та найгрш кольоривластивостями не можна змнити. Як вийти з положення?
      Укрaнa Сьогодн 11:47. Дивться онлайн випуск новин . Укрaнa Сьогодн 11:45. Украна не викона держбюджет-2019: замало доходв. Грош Сьогодн 11:40. Прикрасить будь-який стл: рецепт айви, запечено з картоплею, вд шеф-кухаря Утримання у "собачй будц" та тортури водою: в'язень показав, як кату ЦРУ. Свт 11 грудня 15:13. Кльксть переглядв 17553 Що дивитися на Геловн: найкращ фльми жахв. 30 жовтня 18:45. Як чоловку стати бльш сексуально привабливим.
      Здорова вода, Кам'янське, проспект Дружби Народв, 39: фотограф, адрес и телефон, години роботи, фото та вдгуки вдвдувачв на Яндекс.Картах.
      З 19 грудня 2019. Тривалсть. 92 хв. Вков обмеження. 16+. В кно зараз 17 фльмв. 2D. 3D. 12+. Прем'ра Зали 4DX вд пвденнокорейсько компан для тих, хто любить дивитися фльми екстремально: рухлив крсла, бризки води, спалахи свтла, запахиус ц спецефекти гармонйно вписуються у сюжет картини. Авторська технологя CINETECH+ з надширокими проходамикрслами та екранами вд стни до стни деально пдходить для перегляду кно з друзями.
      Новини за тегом польща знову пд водою на EUR. . 27.84. Cтаном на Сьогодн 22:00 Новости Украины и мира — новости от . 2019.
      У Google Chrome з'явилася функця перегляду нтернету без пдключення до мереж У Chrome для Android зявилася опця автоматичного збергання веб-сторнок. Вона почина дяти при пдднанн телефона до Wi-Fi. Chrome автоматично завантажу новинн статт, спираючись на статистику популярного контенту в конкретному регон. Нова функця офлайново роботи вже доступна у понад 100 кранах свтуфото . Мобльний браузер Google Chrome дозволив переглядати нтернет без наявного пдключення. Про це повдомля Tech Today. Подбним кроком пошуковий ггант хоче розширити свою популярнсть у кранах Аз та Африки, як вважаються найбльш перспективними регонами для
      У суботу в Венец вода пднялася на 120 см над рвнем моря, затопивши близько 30 вдсоткв мста. До реч, Венеця ще не встигла вдновитися вд наслдкв катастрофчно повен, що сталася мсяць тому , коли пд водою опинилися практично вс вулиц мста. Безжалсна повнь у Венец змила майже мльярд вро . Саме на таку суму оцнюють збитки, завдан сторичного мста повнню. Поки один регон тал йде пд водунший засипа снгом. А на пвноч спан не тльки заметль, а й побоювались лавин. Читайте найважливш та найцкавш новини у нашому Telegram.
      - Вода (Не так як вс). Переглянути вдео. 03:45 03:22. Вiталiй Козловський. - Мала.
      Завантажено:Jun 22, 2019. Рздвян знижки на зображення. Дивитися пропозиц нформаця щодо використання. Фотографю "Жовтий аненом пд водою" можна використовувати в особистих та комерцйних цлях згдно з умовами придбано лценз Royalty-free. Зображення доступне для скачування у високй якост з роздльнстю до 5184x3456.

Схожі ключі:
      дивитися Під водою 2020
      Під водою фiльм онлайн
      кіно Під водою
      Під водою гугл
      Під водою художній фiльм
      Під водою кіно онлайн
      Під водою торрент
      Під водою кіно
      Під водою фiльм и онлайн

Хіти прокату:
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/ap2fd9vv46mckfny1
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/ox0c96biau4i84fk00a
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/68do987ykzhg8bs
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/9421yw07ayis
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/v5od8i5x4950vjqf
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/4twausnlu0bmi7px6f6dl2pm
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/kkqvgbm0ga8t
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/hcue9urxiovgooqvq4kktqs
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/miyx7shkuoqfw

• Фильм-Лёд-2-(2020) "Лёд 2

Лед 2 смотреть онлайн
      Лед-2 смотреть онлайн
      Лёд-2 смотреть онлайн

Смотреть фильм Лёд 2 в хорошем hd качестве. Лёд 2 «Лед 2» «Лед-2» Лёд 2
      Лёд.2-Фильм.2020 «Лед-2» «Лед 2» "Лёд 2 «Лед 2»
      «Лед 2» «Лёд 2» Лёд.2-Фильм.2020 Фильм Лёд 2 (2020) Фильм Лёд 2 (2020)
      Смотреть фильм Лёд 2 в хорошем hd качестве. Лёд.2-Фильм.2020 Лёд 2 фильм 2020 смотреть онлайн HD 720-1080 Фильм Лёд 2 (2020) «Лед 2»
      «Лед 2» «Лед 2» «Лёд 2» «Лед-2» «Лед 2»
      «Лёд 2» Лёд.2-Фильм.2020 «Лед 2» «Лед-2» «Лёд 2»
      «Лед-2» «Лед 2» «Лед 2» Лёд.2-Фильм.2020 «Лед-2»

/

Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
      Лед 2 2020
    • "Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн " январь 2020 ~ seriya «Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн » .

Новинка Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн 23-01-2020 до эфира новые серии seriya.

Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн смотреть онлайн все сезоны и серии в HD.
      WATCH~~~ Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн лостфильм (2019)
      Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн (Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн )- Новые серии.
      Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн все серии.
      Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн (lostfilm 2019) русская озвучка.
      Фильм Вспомнить всё Total Recall 1990 смотреть онлайн lostfilm смотреть онлайн.

bbuzj794fxehg441
      gimgf312