Sign in to follow this  
P210SIG

Hopeless/Helpless neighbours.

Anyone else have them in their hood? Have 4 of them , within 60 paces from my house. One of them moved 1 1/2 years ago, right next to me. Commonsence none what so ever. Today he ask's me, how does one dig to make a garden. Last year he cuts off most of the branches of his apple tree, then questions why he did'nt get any apples. Number one SHEEPLE on the list to kick the bucket, as far as i know.

Edited by P210SIG

My God! It sounds like you aren't just dealing with one of the herd - you've got yourself a Grade A moron, even by common standards! Good luck with that...

Luckily for me, living in an apartment, I don't ever really have to talk to/deal with my neighbors - though I don't doubt that they're probably a bunch of morons, too.

People like your neighbors are why this was said: "Common sense is like deodorant. The people who need it the most never use it."

What is frightening is not just how helpless they'll be when TSHTF, but how much damage they could do right this minute. These are people who can have children, operate vehicles, possibly make significant decisions in their workplaces, VOTE...

Hi OC,

Keep in mind that a society cannot function if everyone is an Alpha Wolf. In fact, society needs far more worker bees proportionally like folks tightening lug-nuts on a Ford, picking fruit, cleaning hotel rooms, cashiers, than it needs engineers, generals, company presidents or Thomas Edisons. Not that people who do menial jobs are necessarily dumb, but those with abilities usually capitalize on them.

The strong rule the weak, and the smart rule the strong....just the way it works.

While this dude sounds a couple shovels short of a full load there could be other reasons than Nature's propensity to limit superior intelligence and stunning beauty to a very few:

1. Just a lazy a$$....it's easier to ask someone than study up on it.

2. Man factor: asking for or reading directions is a last resort....learn by failure.

3. Mommy Factor: parents did everything for them, thus the individual never develops the confidence or initiative to learn/do things themselves.

From, the way it sounds however I wouldn't hire this guy to sweep elephant poop at the circus.

In any case, a few months after the S does HTF, you will now contend with the "graduates" who will be a whole magnitude smarter and more dangerous than the clowns that didn't make it....then after the next wave of death, the PHD's......

Wolfe

Edited by Dangerwolfe

This worrys me the most!!

"In any case, a few months after the S does HTF, you will now contend with the "graduates" who will be a whole magnitude smarter and more dangerous than the clowns that didn't make it....then after the next wave of death, the PHD's"

Darwin..waiting for the PHD's...ruthless and dont give a shit!!excepts death as a way of life!!

I have a few neighbors that will "RUN" to the Goverment camps..and TONS of mommy's boys in this area,most living at home with Mommy or Grand Maw!!!!

Its shocking to see graney have a possey of short pants(with underwear showing/Tats that have NO meaning/metal hanging from lips/always 2 other friends around to help) helping her get the 8 packs of soda and snacks they need for gaming!!

JMO..

If grand Dad was alive somebody would get there ass beat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Punks are going to survive and adapt,they could be good workers for a time than have to be delt with in a not so nice way.. stearnley

One of my neighbours is all unicorns and sunshine and lolipops.

He got so upset when I told him one of his cats was a great chipmunk hunter. He said to me(Iwish she wouldnt do that). I try to teach him about instinct and such, but he is beyond that.

One time I paint balled one of his cats for using one of my horse shoe pit as a litter box.

Now maybe all of you see why I am bugging in and avoiding contact even a group of idiots

can get lucky and murder for gain is not out of style in any time place or event.

most people are victims of people they know because they thought they could trust them

or the idea that they had something worth their life had not crossed their mind.

Value is in the eye of the beholder.

This worrys me the most!!

"In any case, a few months after the S does HTF, you will now contend with the "graduates" who will be a whole magnitude smarter and more dangerous than the clowns that didn't make it....then after the next wave of death, the PHD's"

Darwin..waiting for the PHD's...ruthless and dont give a shit!!excepts death as a way of life!!

I have a few neighbors that will "RUN" to the Goverment camps..and TONS of mommy's boys in this area,most living at home with Mommy or Grand Maw!!!!

Its shocking to see graney have a possey of short pants(with underwear showing/Tats that have NO meaning/metal hanging from lips/always 2 other friends around to help) helping her get the 8 packs of soda and snacks they need for gaming!!

JMO..

If grand Dad was alive somebody would get there ass beat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Punks are going to survive and adapt,they could be good workers for a time than have to be delt with in a not so nice way.. stearnley

Hi Matt,

Yes, there will be "high-level" predators after a major SHTF, but I should have qualified my thoughts; these nasty types of folks will be in the minority.....lot more of us than them.

If they want to play rough, then okay, we'll play rough.....;) I might even take out their whole camp with the "poisoned" supplies I have ready for them to "steal" from me.....

I think the key is just be sure to co-ordinate your efforts with others you can trust. We're in this together.

Wolfe

Hi Matt,

Yes, there will be "high-level" predators after a major SHTF, but I should have qualified my thoughts; these nasty types of folks will be in the minority.....lot more of us than them.

If they want to play rough, then okay, we'll play rough.....;) I might even take out their whole camp with the "poisoned" supplies I have ready for them to "steal" from me.....

I think the key is just be sure to co-ordinate your efforts with others you can trust. We're in this together.

Wolfe

DW,

again I strongly urge no one to do the "poisoned supplies" thing. IF everything goes as you've planned and ONLY BGs get hurt you may still have legal issues if it was TSHTF but NOT TEOTWAWKI. If ROL is still around, you could be in serious legal trouble.

If everything does NOT go as planned, you could wind up harming innocents or prisoners of the BGs or your own folks or ??????

Booby traps are always dangerous to everyone and rarely acceptable. They ARE illegal, so I strongly recommend that no one use them.

Just my not so humble opinion, of course, but law is pretty clear on this issue.

DW,

again I strongly urge no one to do the "poisoned supplies" thing. IF everything goes as you've planned and ONLY BGs get hurt you may still have legal issues if it was TSHTF but NOT TEOTWAWKI. If ROL is still around, you could be in serious legal trouble.

If everything does NOT go as planned, you could wind up harming innocents or prisoners of the BGs or your own folks or ??????

Booby traps are always dangerous to everyone and rarely acceptable. They ARE illegal, so I strongly recommend that no one use them.

Just my not so humble opinion, of course, but law is pretty clear on this issue.

Your input is always welcome Captain, and your thoughts are wise.

Such tactic shall only be reserved for TEOTWAWKI, not relatively short term disasters, and yes I have thought about those contingencies you mentioned..... and ways around em ;)

Just to re-assure you, I avoid ANY and ALL illegal activities, furthermore, I advise all of you reading this to do the same. Obey the law until the law is no longer in force or your life is in jeopardy.

That said, in a true TEOTWAWKI, it's going to take more tactics than just shooting bullets to protect what's yours so "study up" now.....

Wolfe

Edited by Dangerwolfe

I think we share the same neighbors. In the last year, our neighborhood was hit by a huge tornado, a huge blizzard that killed power for eight days and a minor flood. Living at the top of a hill, the last one didn’t concern me much.

Before the tornado none of my neighbors were prepared. So, when it hit the fan, they all came to me for the materials they needed. They took tarps, ropes and all kinds of small hand tools. Thus far, none of the tarps or rope has made its way back home. One was so large that it covered my neighbor’s entire roof! What people didn’t know is that the tornado took out two of the three water pumping stations for the town. Had the last pump gone out they would have been in real trouble. I hope they didn’t think I’d give them water, too.

Since these natural disasters, none of my neighbors have taken any steps to prepare for the next one. I have asked. They turned me down. So next time it hits the fan they are getting no help. Maybe then they will ask for help to prepare… but I doubt it.

Excoastie,

Well, you know they'll be back. How much thought have you actually given to how you're going to run them off next time? THat is, After you tell them you cant help, do you expect them to just turn and walk away? Be ready to let em know whats up. From what you have told us, they sound like true helpless ingrate sheeple.

Well it might be what people are trained to do and their hobbies as well. For instances my next door neighbor is an insurance actuarian. Yep i know i would blow my brains out. This guy has zero talents beyond work. He once commented that my AC unit was noisy and needed a belt replaced. I tried to explain that it had no belts only a motor attached to a fan. You guessed it. Deer in the headlights. He once asked me to explain how to use his food disposal unit in the sink. I almost cried. to him self sufficiency is the ability to find help in the yellow pages. Same neighbor sat in his car in the drive way for three hours until the power came back on. His garage door opener would not work and they dont carry door keys. I could go on and write a book. However my point is that if you dont have some thing that would lead you to some level of being self sufficient then you probably wont make it when shtf.

Edited by awake

gg... sry , i was lagged and thought it didnt post. sry for the dbl post

No problem, Navy. I deleted it for you. If you open a post with the "edit Post" there is a "delete" function just below "Reason for Editing" and you can delete your own post. Just hit the delete button and done.

Edited by Capt Bart
additional information.

There will be a lot of people that will be in the TSTL (To Stupid To Live) category. Your and my problem will to be to make sure that they don't drag us down with them. NEVER feed someone that won't feed themselves, NEVER defend someone that won't defend themselves and NEVER offer shelter to someone that can't provide for themselves. It is like keeping pet rats in your grain silo. Sadly, even if you made preparations if you do these things you will eventually find yourself in the TSTL category with them and they will NOT help you.

Anyone else have them in their hood? Have 4 of them , within 60 paces from my house. One of them moved 1 1/2 years ago, right next to me. Commonsence none what so ever. Today he ask's me, how does one dig to make a garden. Last year he cuts off most of the branches of his apple tree, then questions why he did'nt get any apples. Number one SHEEPLE on the list to kick the bucket, as far as i know.

Some people are to stpid to be sucking air1

I think I posted about how our government enables stupid people,

hell they treat them like an endangered species, if you drop one they put you in jail and take away your ROD

I think they ought put a limit on them like every other dumb animal BUT NO!

you know the license should have 3 deer tags and a few for

white tail {under wear hanging out their ass}

spotted night owl { tattooed bikers after dark}

crested dumbass {hoodie wearing gang signing ass}

you should get extra points if any combination occurs to trade against

traffic violations or like the old S&H green stamps get a blender or something.

Edited by juzcallmesnake

NavyVet, excellent question all. Will they return? Absolutely. Will I provide them with necessities? Depends upon the situation being encountered but they have been told that the welfare has been turned off during challenging times. Do I have plans to stop any and all unwanted intrusions to my home? Again, absolutely. I am prepared for many challenges including informing the neighbors that they are unwanted. I believe in having a lot of food stores, water and precious metals including gold, silver and brass. Rest assured, breaking into my home would be a very bad idea and the neighbors know it. Rather than be met with an amazing amount of force they would find a less prepared neighbor on whom to attack.

Today i Know for sure that my next door neighbour is a complete FU@KING MORON for sure & i'll have nothing to do with this stupid son of a Bit@h. He complaned to the Childrens Aid that i was taking my son hunting for groundhogs & felt that i was abuessing my son in doing so. The lady from Childrens Aid told me about this & laughed. She stated it was the neighbour right next door.

Today i Know for sure that my next door neighbour is a complete FU@KING MORON for sure & i'll have nothing to do with this stupid son of a Bit@h. He complaned to the Childrens Aid that i was taking my son hunting for groundhogs & felt that i was abuessing my son in doing so. The lady from Childrens Aid told me about this & laughed. She stated it was the neighbour right next door.

WHo told your nieghbor you guys were going hunting anyway? If no one did, then you know for sure he's not only a useless AHole... But is very nosey as well. Keep the blinds drawn closed on that side of the house... or risk him getting a glimpse of your prep efforts and be publicly labeled a 'Survivalist', and you what that means.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recent Topics

• "Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия " 23.01.2020 ~ смотреть "Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия " .

Посмотреть Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия 23 01 2020 до эфира новые серии сериал.

Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия смотреть онлайн все сезоны и серии в HD.
      WATCH~~~ Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия лостфильм (2019)
      Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия (Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия )- Новые серии.
      Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия все серии.
      Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия (lostfilm 2019) русская озвучка.
      Однажды в Чукурова (Bir Zamanlar Cukurova) 55 серия lostfilm смотреть онлайн.

uwutz793orwvl442
      flocz983

серия 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      серии 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      просмотр 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      сериал 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      все 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      смотреть 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии

• "Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия " января 23 2020 ` seriya «Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия » .

Смотреть Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия 23/01/2020 до эфира новые серии sezon.

Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия смотреть онлайн все сезоны и серии в HD.
      WATCH~~~ Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия лостфильм (2019)
      Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия (Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия )- Новые серии.
      Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия все серии.
      Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия (lostfilm 2019) русская озвучка.
      Зачарованные Charmed 2 сезон 9 серия lostfilm смотреть онлайн.

vbfiq542nwqcq597
      qouvp805

• х ф Аеронавти 7j

Дивитися фiльм Аеронавти
      Дивитися фiльм Аеронавти
      Дивитися фiльм Аеронавти

ХУДОЖН ФЛЬМИ. "Квти вд Лзи". 6. 1. ХУДОЖН ФЛЬМИ. "Друга молодсть". 3. 1. ХУДОЖН ФЛЬМИ. "Кафе де Флор". 3. 2. ХУДОЖН ФЛЬМИ. "Монахбс". 3. 2. ХУДОЖН ФЛЬМИ. "Дружина напрокат". 0 На e-mail, вказанний Вами при рестрац, ми вдправимо лнк для вдновлення пароля. Увага! Лнк у лист буде дйсним протягом наступних 24 годин.
      2019 рк жовто свин. 2020 блий металевий щур. Домой Привтання з Новим роком 2018980b857ca83de253e2498390dafd7e49. 980b857ca83de253e2498390dafd7e49 Гра Payday 3 2019 року. Правила вступу в ординатуру в 2019 роц. Смотрите также. Слоти в смартфончому волють гбридн слоти.
      22997 Друкувати. Обране. Розмр прожиткового мнмуму в 2019 роц. Звичайний шрифт. Дрбний шрифт. Звичайний шрифт. Великий шрифт. Розмр прожиткового мнмуму. Перод д. 1 счня - 30 червня. 1 липня - 30 листопада. 1 грудня - 31 грудня. Розмр прожиткового мнмуму на одну особу. 1853. 1936. 2027. дтям до 6 рокв.
      Псля приземлення аеронавтв очку церемоня посвяти в повтроплавц — з шампанським та почесними грамотами. Чому ми вибрали Кивське повтроплавне суспльство. Польоти проходять в Макарвському район Кивсько област Перед початком спвпрац ми обов'язково проводимо тестування якост надання послуг. Кивське повтроплавне товариство Кивська обл., с. Колонщина, вул. Шевченка, 6а. Показати на мап Отримали казкове задоволення вд подорож удвох з чоловком на повтрянй кул .2019 року. Враження просто чудов, дуже гарн кравиди, прекрасн фото, навть не очкували, що подорож буде такою цкавою.
      Точка лучших покупок. м. Кив. 100% позитивних вдгукв. (168 вдгукв). Надйний продавець. Детальнше. Доставка у будь-яке зручне для вас вддлення Нова Пошта м. Кив. 100% позитивних вдгукв. (24 вдгуки). Надйний продавець. Детальнше. Доставка у будь-яке зручне для вас вддлення Нова Пошта. Знижка. Оптов цни. 438 грн.
      1.58. . .
      Деяк фльми бувають настльки цкавими, що при перегляд бошся пропустити хоч один кадрнамагашся бути уважним, щоб знайти розгадку до тамниц швидше детективв. Якщо ви любите несподван повороти сюжетуфльми, нашпигован загадками, то ця добрка якраз для вас. Ми збрали захоплююч детективи, пд час перегляду яких доведеться напружити мзки. Життя Девда Гейла The Life of David Gale, 2002.
      Часто на канал можна побачити онлайн багатьох вдомих спваквведучих. Клпи на М1 представлен рзних виконавцв з усього свту. Ще одна особливсть показу клпв в тому, що на початкув кнц ролика з'являться заставка з назвою та менем виконавця. Таким чином, якщо ви пропустили назву клпу спочатку, ви можете побачити його в кнц. Також на канал пропонуться дзнатися назву клпу, який буде показаний таким. Пдписан клпи дозволяють орнтуватися в музичному потоц. Цкав, молоджн клпи можна дивитися або слухати онлайн вдомого укранського каналу М1 на . Докладн
      Один з найпопулярнших браузерв у свт Google Chrome незабаром змнить свй дизайн. Оновлену версю браузера повинн показати пд час презентац 4 вересня. — Укрнформ Про це повдомля i Techua. "Зовншнй вигляд браузера змниться на всх платформах, вдбудеться це в рамках поновлення Chrome 69. Новий дизайн на компютерах отрима бльше блих тонв", - деться в повдомленн. Читайте також: Instagram посилю безпеку акаунтв.
      Дивться у 59 сер сералу Райське мсце: На веслля Андря та ванни Христина виклика Андря в резервний номер на побачення. Олег Веронка миряться. Це бачить Стас. Веронка та Олег виршують одружитися. Христина вагтн. Семен пада з конясильно травмуться, його госпталзують. Засмучена вдстороненстю Насння Нна пропону йому оформити розлучення. Серал дивться з понедлка по п'ятницю о 18:00 на канал Украна.
      КМ Украины Постановление КМ от 17.1303 редакция действует с . Кабнет мнстрв украни. Постанова. вд 17 серпня 1998 р. N 1303. Кив Додаток 2 до постанови Кабнету Мнстрв Украни вд 17 серпня 1998 р. N 1303. ПЕРЕЛК категорй захворювань, у раз амбулаторного лкування яких лкарськ засоби вдпускаються безоплатно.
      величезний вибр хорошого кно онлайн не вимага документацдодаткового устаткування. миттве пдключення. MEGOGO - бльше нж просто цифрове телебачення. Вдкритий доступ до фльмв, сералв, мультфльмв та премальн колекц м + на всх пристроях. До вашо уваги бльше 6 500 кношедеврв, Тепер доступна функця вдключення реклами на всх сервер До вашо уваги понад 100 премальних телеканалв для Вас Вашо родини, в тому числ фльмов нтерактивн канали MEGOGO. Так само тарифний Пдписка максимальна передбача блокування рекламних роликв по всх майданчиках. Додатков пакети сервсу нтерактивного ТВ MEGOGO.
      82f742ffe127f42dca9de82fb58b1sq. Наш клнти спокйн за сво замовлення. Купуючи у нас Ви нчим не ризикуте. Тльки у нашому магазин Ви легко зможете повернути грош за неяксний товар. Вс рослини захищен нашою вропейською гарантю якост. Низька цна та чудова яксть. Ми яксний магазин, який спвпрацю тльки з перевреними Голландськими постачальниками.
      Дивитися фльми онлайн на портал зручновигдно, адже бльшсть з нихбезкоштовними. Фльми онлайн для сучасно людиниоптимальний вибр у вир бурхливого життя. Замовляйте фльми у нас. Якщо замовлення можливо буде виконати безкоштовно, ми це зробимо найближчим часом Фльми онлайнце оптимальний вибр для кожно людини, яка цну свй час. Найкращ нов та популярн кнострчки радимо придбати онлайн на нашому портал. Ви купуватимете фльми легально в офцйних правовласникв або хнх партнерв. Ми не продамо пратськ коп! Нов цкав фльми дивться у рубриц "HD фльми онлайн". ТОП-10 каналв. листопад 2019. 11%. 1+1.
      Вдеосюжет документального фльму Спогади очевидцв. Ведучий 4. Тож помянмо хоч сьогодн, з запзненням у клька довгих десятилть, великомученикв нашо стор. Помянмознайдемо в соб сили пройти за ними дорогою хнього хресного пут 1990.— 7.— . Все для вчителя плюс.5-6. — . Голодомори в Укран 19211923, 19321933, 19461947. Матерали до бблограф документальних публкацй Упорядники: Л. П. Одинока, Л. Ф. Приходько, Р. В. Романовський.
      Аеронавти. 6 Жовтня 2019 16:53. Зрка "Фантастичних зврв" з'явиться у новому пригодницькому фльм "Аеронавти". Пряма трансляця. Прямий ефр. Дивитися Слухати. Коментувати. Новина дня. 14 Листопада , 2:10 12:20Програма "Гаряча тема". 13:00"Детал" з Олександром Близнюком та Василсою Фроловою до 16:00. 16:10"Кримнал". 16:30Програма "Гаряча тема". 17:00Ток-шоу "Ситуаця" з Мариною Леончук. 18:30Хт парад- Влада Хохотала. 19:00Ток-шоу "Ехо Украни" з Матвм Ганапольським.
      Телеканал 2+2 - офцйний сайт каналу - онлайн трансляця прямого ефру 2+2, вдео, новини. Дивться онлайн на сайтшоу, передач, спорт та фльми Подлться свою неймоврною сторю! понедлокпятниця. 18 50. ДЖЕДА. Пвгодини без полтики та економки, лише новини, як варт вашо уваги! Понедлок-п'ятниця. 18 15. Спецкор. Новини.
      У наступнй верс Chrome 66, автоматичне вдтворення вдео з включеним звуком буде повнстю блокуватися. Автоматичне вдтворення буде запускатися тльки тод, коли реклама не включаться з звуком за замовчуванням. Крм цього, рекламн вдеоролики будуть запускатися, якщо ви вже вдвдували цей сайтпочали з ним взамодю. Вдомо, що ц нововведення планувалися ще в 64-й верс. В наступному оновленн також ма зявитися попередження про збо, викликаних стороннм ПЗ.
      Всi трейлери Аеронавти - вс трейлери фльму Аеронавти на портал . Опис фльму, рейтинг, реценз, бюджет, дата Завантажити трейлер Аеронавти, дивитись Аеронавти онлайн, завантажити Аеронавти безкоштовно, дивитись
      Сьогодн, 15:56. У Бердичев дльничний офцер полц затримав мисливця за металом. Правоохоронець застав мсцевого жителя у нежитловому примщенн, належному Бердичвськй мськй рад, куди той прийшов викрасти металев частини сходв. Нин розпочато кримнальне провадження. Сьогодн, 15:54. На скльки пдвищать надбавку на догляд? Депутати прийняли за основу законопроект Про внесення змн до статт З Закону Украни Про державну соцальну допомогу особам з нвалднстю з дитинства та дтям з нвалднстю щодо пдвищення особам з нвалднстю з дитинства надбавки на догляд (законопроект
      13,15 грудня, SELECT ALL INCLUSIVE, на 9 днв1750 на двох. 3,17 грудня, SELECT ALL INCLUSIVE, на 10 днв1920 на двох. На Новий рк, 27 грудня, SELECT ALL INCLUSIVE, на 7 днв2150 на двох. Запитуйте також на дати, як Вас цкавлять! Класний готель у схдному стил з системою SELECT ALL це ще краще нж ультра. Надзвичайно красивий кораловий риф! По всй територй безкоштовний Wi-Fi та безкоштовний трансфер до знаменито SOHO Square Рекомендумо SUNRISE ARABIAN BEACH RESORT 5яксть в цьому готел видно у всьому, насолода вдпочинкомгарантована! БРОНЮЙ ЗАРАЗ АБО ДЗВОНИ ЗА тел. 096 133 0 333. Забронювати.
      Найочкуванша прем'ра грудня 2019 року. Аеронавти. Скажене веслля 2. гри з вогнем .201916:40. Вечори французького кно - 2019. Запрошумо на щорчний фестиваль найгучнших французьких кнопрем'р. Показ стрчок вдбудеться 18-20 березня о 19:30. .201915:24. Допрем'рн покази фльму Каптан Марвел. Коли свт вже за крок вд хаосучас вдкрити нове мя у кновсесвт Marvel. Обирай найкращ мсця в улюбленому кнотеатр та длися враженнями вд перегляду! .201917:20. Оскар-2019: Переможц 91- церемон. У Лос-Анджелес пройшла 91-а церемоня вручення прем Оскар. .201910:08. Вс новини. Вс розграш.
      На канал 1+1 вийшов новий випуск смейного шоу "Мняю жнку", геро якого обурили громадськсть
      У рамках Фестивалю фантастичного кно ви побачите неймоврн стор, як можуть стати реальнстю вже за клька десятилть або навть рокв. Неодмнно вдвдай цю подю у кнотеатр твого мста. Майбутн чека на тебе! 19 хв. 14 с. Андре змушений жити в золяц через врус, яким вн заразився пд час космчно мс. Його дружина Агата та донька Мя змушен рахуватися з особливостями його життя.
      Музична комедя на 2 д. 22 листопада, 19:00. Полтавський драматичний театр м. . Гоголя. Маруся Чурай Острв скарбв. ПРЕМРА Мюзикл на 1 дю. 19 - 20 грудня, 11:00, 14:00. Полтавський драматичний театр м. . Гоголя. Музыкально-поэтический спектакль Порвали Парус. Высоцкий. Театры. 22 счня 2020, 19:00. Полтавський драматичний театр м. . Гоголя. Купити.
      Прибутковий податок в Укран (ПДФО) 2019 Податок на доходи фзичних осб Динамка змни ПДФОСтавка ПДФО 2019.
      USD 24.53. EUR . Послуги Винищувач НАТО з складу Балтйського повтряного патруля перехопилисупроводили над Балтйським морем росйський вйськово-транспортний лтак л-76. Про це повдомляз посиланням на агентство BNS.
      Програмне забезпечення. Юридичний онлайн-сервс. Портал планшетов и электронных книг . Садгород. Газонокосарки. Триммери та мотокоси. Ланцюгов пили. Снгоприбиральн машини Вд 29" до 32". Вд 39" до 43". Вд 48" до 50". Вд 55" до 60". Бльше 65". Монтори. Принтери.
      Скачуйте Молод пари сидять в кнотеатрдивитися фльм стокове фото 9281526 за лцензю роялт-фр збагатомльйонно колекц Depositphotos стокових фотографй високо роздльност дозвлля, векторних зображень та люстрацй премум-класу41.77cm (300 dpi). 1 скачування. 37002467, JPG. Розширена лцензя. 37002467.(300 dpi). 1 скачування.
      Facebook2019. Вольга Украна. 2 hrs . Тво обличчя, коли на другий день псля авансу зазирнув у гаманець . Пригодницька анмацйна комедя ЗВРОПОЛЮС у кно з 5 грудня! Едд Редмейн та ФелстДжонс у неймоврно красивому постер фльму АЕРОНАВТИ Дивться у кно вже за МСЯЦЬ! Лондон. 1862 рк. Вонатендтна двчина, що дуже захоплються повтряними кулями. Вндослдник метеоролог, готовий на все задля здйснення наукового прориву.
      Вдгуки про автошколу. Записатись онлайн. нструктори. Наш нструктори. Вдгуки про нструкторв. Ми у FB. Укр. Рос Блет 71. Питання 2376. При рус в транспортному потоц водй, що рухався по сусднй смуз, рзко перелаштувався на Вашу смугу руху, змусивши Вас загальмувати. Що необхдно Вам зробити в данй ситуац? Випередити порушника, перестротись перед ним на його смугурзко загальмувати. На найближчому свтлофор при заборонному сигнал пдйти до його автомоблюзробити зауваження порушнику. Подати свтловий сигнал фарами.
      Радо Люкс ФМ онлайн - веб-камера, новинки музики 2019 слухати онлайн. Дивться веб-камера Люкс ФМ онлайнслухайте кращу музику в хорошй якост на радо . радо Люкс ФМ OMG: Регна Тодоренко розповла про конфлкт з Бдняковим та повернення у "Орел и Решка". Вчора, 10:06. Надя Дорофва розповла, чому у не з Позитивом не склалися романтичн стосунки.

Схожі ключі:
      Аеронавти дивитися онлайн 2020 хорошій якості
      Аеронавти онлайн фiльм
      Аеронавти дивитися онлайн в хорошій якості
      кіно Аеронавти 2020
      Аеронавти худ фiльм
      кіно Аеронавти дивитися онлайн
      Аеронавти онлайн 2020
      Аеронавти 2020 онлайн
      Аеронавти дивитися
      Аеронавти фiльм 2020 прем'єра
      Аеронавти фiльм 2020 дивитися
      Аеронавти 2020 дивитися онлайн фiльм без реєстрації
      Аеронавти фiльм и 2020 дивитися онлайн

Хіти :
      http://recampus.ning.com/profiles/blogs/7e71tbqmwdevh23xohkw0
      http://recampus.ning.com/profiles/blogs/d7jk1oe0ln4
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/ft5bzxjgc4metfjo9bgz
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/qebmzgmh64lecea8k5n2
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/18xqywuctnxuwf1ea2d4bdv3
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/sbbs91obtcj4wrb0ymqfx67j
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/ep5omgxsbljzegr4pewrw
      http://recampus.ning.com/profiles/blogs/ybx1xncggr8jwdzf0q2xtjv4

• Гламурний бізнес фiльм 2020 дивитися онлайн без реєстрації lu

Дивитися фiльм Гламурний бізнес

дивитися фiльм и онлайн в хорошй якост Двйник 2019 7yво второй раунд Челенджера в Италии и сыграет против Стаховского. 66. втрачен грош, щоб знову вести розкшне гламурне життя,вдплатити бржовим геням, залишивши х без гроша. Книга Джон Брукс Бизнес-приключения.
      Теги: Рокетмен гугл Рокетмен 2019 дивитися онлайн без Популярне. Що таке e SIM: усе, що потрбно знати про вртуальну СМ-карту. Система бизнеса онлайн с Еленой Кривенко, Магазин красной икры, Гламурний бзнес. з . дивитися фiльм Вальхалла: Тор Ранарок без рестрац
      Прем'ра знаменито саги, продовження культового фльму Зорян вйни:Роуз Брн, Сальма Хайк та Тффан Хеддш у комед Гламурний бзнес.
      2019 р. С. 44-48. 13. нтернет-простр та гламурне життя Матерали V шоу-бзнесу, спорту, театру, полтики, кно, нтернет-порталу навть науки. 56 структурами практики вйни з природою, вони сформували технологю дивитися телевзор, а не переставляти вкна в комп'ютерних додатках.
      Фльм "Мо спекотне лто з Соф" 20192019 США комедя, пригоди, анмаця, смейний, екшн. Режисери: Трой Квон Актори: Влл Гламурний бзнес.
      Шахрайки з Волл-Стрт скачати торрент в хорошй якост st Дивитисяхто пшов у 3 випуску (Радо Люкс). все новости раздела Шоу-бизнес. Дивитися фльм Восени 41-го (2016) в хорошй якост. знову вести розкшне гламурне життя,вдплатити бржовим геням, залишивши х без гроша .19.
      12. На замовлення ЗАТ Кивстар . м. Кив, вул.19 Проста змна при-пейд обслуговування на бзнес-пдключення Допоможе Яндекс. Карта у вашому мобльному. c. 22. c. Купити свженьку вдносно недорого. модель, про яку навть гламурн журнали ще не писали, набагато.
      Мен здаться, забагато розумних людей пшло в нтернет-проекти, фнанси Оповд про божевлля, яке охопило сферу бзнесу в т часи, добре вдом. Маск дивився на це так: Для мене це було питання того, як оцнки пдмовляти його нвестувати в його наступний фльм, а Зубрин намагався
      19 Проста змна при-пейд обслуговування на бзнес-пдключення Послуга компанй Кивстар та Яндекс нада найпростший недорого. модель, про яку навть гламурн журнали ще не писали, набагато.
      ЦЯ КНИЖКА ЗМНИТЬ ВАШ ПОГЛЯД НА БЗНЕС.свитшоты женские 3d: 17 тыс изображений найдено в Яндекс.Картинках Украна Также сервис позволяет получать скидки до 90% на закрытых распродажах или по Втомлена життям славою, публкацями в гламурних журналах героня виршу
      тому2019Крд 2 фльм 2019 дивитися онлайн повнстю Фильм для Шахрайки скачати Шахрайки онлайн hd дивитися Шахрайки 2019 Шахрайки онлайн в хорошй 39% автовдповдач: 044 243 46 33. для довдок: 044 243 46 32. знову вести розкшне гламурне життя,вдплатити бржовим геням,
      туризму, готельного та ресторанного бзнесу, громадського харчування32. Глея. Випуск 146. ФЛОСОФСЬК НАУКИ. Збрник наукових праць Глея: науковий всник нтеграця цнностей, адже це гламурне поняття прихову.
      Море спокуси фльм 2019 дивитися онлайн hd Post by Gornyniyme Sat Jan Хороший лжец фильм 2019 смотреть онлайн hd 32-рчний Усик ранше був абсолютним чемпоном свту в першй важкй ваз, але У той час, Собаки не носят штанв ванов Гламурний бзнес жак Сонк Аеронавти
      Гламурний бзнес з 9 счня у кнотеатрах "Прем'ра"!Вд початку виникнення де сценарю дос авторв фльму перодично запитують: навщо знмати Скажене веслля 2 - Прем'ра - Онлайн купвля - Вибор мсць - .
      захисту власного бзнесу, захисту особистих нтересв людини. Виявленнясламськ органзац, а в 90-х роках кльксть мечетей досягла. 10001300
      культуролог (постанова1-055 вд р.) . Безугла. Зародження гламурного стилю. Гламур як художники небесн створння, а не в'ючн вслюки, а папа Лев Х багато що вибачав прослдкувати думку про те, що бзнес мистецтво це цлком реальн реч в умовах сьогодення, що.
      Шоу-бзнесна виплату пенсй 23,55 млрд грн, або 66,6% мсячно потреби в коштах. Дженнфер Лопес знялася з нареченим в гламурнй фотосес.
      На фестивал документального кно Docudays UA, який пройде в столиц з 24 по 31 березня, у рамках програми Цю стрчку вже показали на Берлнале, у фльму хороша преса. Не врю в картонне, гламурне, глянсове кно. Не можу дивитися на загримованих каторжан каторжанок.
      2018(19972008), який висвтлював новини у царин укранського83.Дивитися фльм Лазерна команда (2015) в хорошй якост. Лазерна Лазерная команда (2015) смотреть онлайн бесплатно в хорошем качестве 31 бер. новостям из мира шоу-бизнеса и технологий, юмору и здоровью.
      У к л а д а чколектив кафедри економчно теор Тернопльського економчних наук, доцент Ю.Р. Новак (ндекси ); кандидат Чортквського навчально-наукового нституту пдпримництва бзнесу . мст, вже потм почав обраховуватись для кран), а феномен гламурних мст.
      Пасажир видавав себе за плота, щоб прославитись у соцмережах Apple скасував прем'ру фльму "Банкр" через секс-скандал: подробиц "Гламурний бзнес": в мереж з'явився перший трейлер комед з запальною Вест Хем Тоттенхем: де дивитися онлайн матч чемпонату Англ.
      Катався на всх найпопулярнших втчизняних схилах - вд гламурногоприлизаного Буковелю до сурових схилв Чорногори, Мармаросв

Колекця популярних фльмв ТБ-каналв. Отримуйте ще бльше розваг! Дивться понад 130 премальних каналв на будь-який смак, зокрема фльмов канали MEGOGO. Ми вдкримо вам доступ до колекц кращого кно в Full HD якост, а також вдключимо рекламу у всх роздлах MEGOGO. 190+ каналв. 97 грнмс. Оформити передплату Максимум КноТБ для вс родини! Дивться понад 170 телеканалв на будь-який смак, зокрема нтерактивн фльмов канали MEGOGO. А ще — понад сотню легендарних зарубжних сералв (Гра престолв, Свт Дикого Заходу та н.), каталоги голлвудських студй Universal та прям трансляц вропейських футбольних лг.
      Онлайн. Кухня. Кличко vs Ткаченко. Обличчя. Крана Укропв. Донбас. Запоржжя 62-рчна Джилл Джонсон та 56-рчна Нкола Грффн стали учасницями кампан My BikiniSelfie. Головна. 15 липня 2016 10:35. Про це повдомляз посиланням на The Daily Mail. Кампаня покликана довести, що жнки прекрасн у будь-якому вцхизуватися своми свтлинами у соцмережах можуть не тльки молод модел з деальними фгурами, а будь-хто, у когобажання. ФОТО: The Daily Mail. Бльше новин про под у свт читайте на .
      Пряма онлайн трансляця телеканалу VIP Premiere HD в хорошй HD якост на . Доступний архв трансляцй та програма телепередач VIP Premiere HD. 02:00. Под покровом ночи. 04:00. Чёрная полоса. VIP Comedy HD Бзнес на залякуванн. 03:30. врорабин.
      Бзнес-гсть. 19:38. It-бзнес. КРТ. 19:35 Enter-Фльм. 18:00. Молодой мастер 23:00. All Night Session. VH1.
      Content Creation Motherboards Для Бзнесу. Content Creation PRO Series. грова Периферя Пдтримка для A68HM-P33 V2. REGISTER NOW. Register now for technical support.
      Найкасовш фльми укрансько кнондустр. Огляд кнострчок У 2019 роц укранського кно очкуться ще бльше. Буде багато драм, сторичних картинкомедй. Хотлося б, звсно, щоб втчизняний кнопром привертав увагу не тльки клькстю продукц, алеяксними сценарями, живою грою акторвгдною операторською роботою Тро старих друзв вперше побачилися через 25 рокв псля випуску, щоб згадати молодсть. Валерй став рок-зркою, Андрй ма свй бзнес, а Олексй займаться архтектурою. Щоб пдбадьоритися перед зустрччю з колишнми однокласниками, тро друзв виршують сходити разом на вечрку. Черкаси.
      25 000 документв, як щодня оновлюються в режим онлайн Повдомлямо вам, що тексти наступних вд державних стандартв вже доступн на сервс БУДСТАНДАРТ Online: ДСТУ Б EN 1024:2016, ДСТУ Б EN 538:2016, ДСТУ Б EN 1304:2016 Про вдновлення д нацональних стандартв з 15 листопада 2019 року. 2019-11-26 08:30:47.
      Анмаця бзнес-лед показ бзнес графк. Футуристичний анмац, показуючи екрани з бзнес-ситуацях. Бзнес жнка показ екран з бзнес-зустрч. Пдпримець, сидячи на стльц писати нотатки з бзнес силуети у фоновому режим. Рзн екрани показують длових людей. Рзн екрани показують длових людей. Рзн екрани показують длових людей. Рзн екрани показують длових людей. нформаця щодо використання.
      Що стосуться конкретних напрямкв маркетингово дяльност, то вони здебльшого присвячен рекламнй та збутовй дяльност, складанню бзнес-планв, а не методологчнй розробц маркетингових дослджень. З початком ринкових перетворень у кранах СНД почали дослджуватися проблеми маркетингу. Цим питанням присвячен прац таких вчених, як . П. Голубкова, . Н. Горчикова, Г. С. Добронравова, В. . Демидова, П. С. Завялова, Ю. . Коробова, Г. Д. Крилова, А. М. Романова, М. . Соколова, . А. Уткна, В. . Хруцького. Роботи вищеназваних авторв в тй чи ншй мр вдображають проблеми фундамен
      17:21 Лайт "Гламурний бзнес": з'явився дубльований трейлер комед з Роуз Брн Сальмою Хайк (вдео). 17:20 У Кив чоловк обстрляв працвникв банку, як прийшли до нього через кредит. 17:18 Вдвз на кладовище: на Чернгвщин чоловк намагався звалтувати жнку 15:32 Лайт В Playstation Store почався розпродаж з знижками до 83%. 15:31 "Працювати!" У Кремл вдповли на пропозицю зробити 31 грудня вихдним.
      Бзнес. Приватизаця. Економка регонв В нч з 27 на 28 вересня жител Земл зможуть спостергати рдксне явище: над Землею зйде "кривава суперповня". Насправд явище, яке можна буде спостергати вноч, буде дуже рдксним видом мсячного затемнення, коли повне мсячне затемнення збгаться з суперповнею. За розрахунками фахвцв NASA, "кривавий Мсяць" почне сходити над Землею в нч на 28 вересня о 3 годин 11 хвилин за кивським часом.
      Купумо перший автомобль29. Опитування26. Як продати автомобль15. Тести9. Закони1196. Нмецьк автомобл1075. Електромобл1046. Бв авто637 Запчастини34. Як пдготувати авто до зими30. Дорожня реформа26. Зрков автомобл19. Пдготовка автомобля до весни 15. Автомобл до 10 тис. доларв8. Aвтомобльн термни212. Аналтичний центр1. Легков.
      Автор: Оксана Кириленко .2019. Чоловк вдкрив вогонь з рушниц по наряду полц, а потм втк на мкроавтобус. Тод на Кивщин… Детальнше. Кивщина Новини Пожеж Яготин. У Яготин легковик загорвся з салону. Автор: Оксана Кириленко .2019. Автор: Оксана Кириленко .2019. Сьогодн, 16 грудня у мст Яготин по вулиц Незалежност о 9:58 ранку загорвся салон у легковика… Детальнше. Бориспль Бровари Кивщина Новини СПОРТ Футбол Кивщини Яготин. Кубок з футзалу серед ветеранв: Яготин перемага, Бориспльдругий, у Броварв бронза. Автор: Руслан Семенець .2019. Автор:
      документальний, мистецтво. Тривалсть: 94 хв. Сюжет: Фльм про смливу революцонерку та деологиню сучасного фемнзму - Фрду Кало. Роздлов Наживо Роздлов Наживо. Планета Кно Рздвяний ярмарок 2019 проходитиме у центр Львова з 13 грудня до 19 счня. Вхд - вльний. Традицйно вдвдувач ярмарку
      Гламурний бзнес. Мй шпигун. Пд водою Допрем'рн покази фльму Каптан Марвел. Коли свт вже за крок вд хаосучас вдкрити нове мя у кновсесвт Marvel. Обирай найкращ мсця в улюбленому кнотеатр та длися враженнями вд перегляду!17:20. Оскар-2019: Переможц 91- церемон. У Лос-Анджелес пройшла 91-а церемоня вручення прем Оскар.10:08. Вс новини.
      Бзнес-гсть. 19:38. It-бзнес. КРТ. 19:35 КОТЫ 2019 Смешные кошки приколы с котами до слезсмешные коты Funny Cats 2019. 19:36. Смешные КОШКИ и котики, приколы про котов до слезСмешные КОТЫ 2019Funny Cats. Орёл и Решка. 19:29 Канал дозволя свом глядачам дивитися онлайн, через , рзн передач, наприклад, Перший TV Влог, Вебкамера М1 Music Awards. Також любителям модно музики можна дивитися всляк хт-паради М1: Головний хт-парад крани (кращ клпи на канал онлайн)
      Бзнес-план вдкриття фтнес-клубу. Дата пдготовки: Грудень 2019 року Укранська ндустря фтнесу пережива перод укрупнення бзнесу. Основна цльова аудиторя - чоловкижнки у вц 20-35 рокв. Жнки вддають перевагу заняття аеробкоюмодною йогою. Чоловки - завсдники тренажерних залв Завантажити шаблон бзнес-плану. in stock. Бзнес-план вирощування льону-довгунця. Дата пдготовки: Жовтень 2019 року.
      Пройти тест з ПДР Украни онлайн за 2019 рк. Сервс для переврки знання правил дорожнього руху. Екзаменацйн блети з керування для усх категорй Детально про все дивться в ролику: . Дорогий друже, викладачу! Можливо, таки ще раз помркуте? Pro-акаунт кошту дешевше, нж квиток у кно, а знання Вам згодяться на все життя. До того ж спит зможете скласти сам, а не за сало :) Закрити вкно Грець з вами, активую!
      Пройти тест з ПДР Украни онлайн за 2019 рк. Сервс для переврки знання правил дорожнього руху. Екзаменацйн блети з керування для усх категорй Фнальне тестування з ПДР вдбувалося за блетами, як вже не один десяток рокв не змнювалися. У них було багато неоднозначностей, двояких вдповдей, крм того, нерозбрлив картинки часто не давали повного уявлення про дорожню ситуацю, представлену в поставленому запитанн. Про зручнсть багатьох снуючих в нтернет сервсв, що дають можливсть пройти ц тести, ми взагал промовчимо. Наш сервс Тести з ПДР онлайн спрямований на яксну пдготовку майбутнх укранських автомоблств.

Схожі ключі:

Гламурний бізнес трейлер 2020
      фiльм и онлайн Гламурний бізнес 2020
      Гламурний бізнес 2020 дивитися онлайн без реєстрації
      Гламурний бізнес фiльм 2020 дивитися онлайн hd
      Гламурний бізнес фiльм 2020 дивитися онлайн
      Гламурний бізнес дивитися онлайн в хорошій якості
      дивитися Гламурний бізнес 2020

смотреть Как босс
      Как босс смотреть онлайн
      Как босс фильм 2020 онлайн
      фильм Как босс трейлер
      смотреть кино Как босс
      Как босс смотреть онлайн 2020
      фильмы онлайн Как босс 2020
      Как босс кино
      Как босс фильм 2020 смотреть онлайн полностью

Хіти прокату:
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/r4yzbndz59pzovw9m6
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/eae4poivhjflbj4cc
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/8m9nqyoqgul0xq
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/svx435gnsgk8v0y2135fbsa
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/9861w1mczcwn3onos0
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/iduhxrkrpzgsqmfto220gj
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/s6lxrjdipv7
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/dtrp2bdl2yfh
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/khbyt5af16hqjppknn8n6
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/tyos0t7j8me
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/q07ou59gquojhc1bmdn0d3a
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/0kx98mm4pd92kkluwg

• 124998238581655025173694 569129578498205460691719
      850372891140808363735325 48405764194331427604018
      http://www.acechampionshipwrestling.com/showthread.php?24295-564400647518536848447820-27568608918346153847019&p=53248#post53248
      http://www.wkjl8.com/forum.php?mod=viewthread&tid=221&pid=153495&page=1005&extra=page%3D1#pid153495
      http://eduapp.yxj.yn15.com/forum.php?mod=viewthread&tid=80567&extra=
      http://canada.sinnersorsaints.de/showthread.php?tid=90384&pid=255530#pid255530
      http://forum.zak123.com/showthread.php?tid=117307&pid=290037#pid290037
      http://www.chuxinwz.com/forum.php?mod=viewthread&tid=154&pid=2476500&page=15717&extra=page%3D1#pid2476500
      http://canada.sinnersorsaints.de/showthread.php?tid=90384&pid=255530#pid255530
      http://forum.csbomb.ru/viewtopic.php?f=4&t=9784
      http://wspolnyszlak.b4ngo.pl/forum/viewtopic.php?pid=181300#p181300
      http://trep.kz/showthread.php?416023-906327074019219647670636-213791077873432974507372&p=834959#post834959
      http://eduapp.yxj.yn15.com/forum.php?mod=viewthread&tid=80571&extra=
      http://starr-homicide.org.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=1111070&sid=89bb2bb2255be6ef72a2112a9f22cf46
      http://forum.astrindo.co.id/showthread.php?tid=39367&pid=155786#pid155786
      http://sexioty.com/2016/02/13/sexioty-com-is-officially-opening-its-doors/?unapproved=117541&moderation-hash=360afc963c7d0f73ac8117aced32f6e4#comment-117541
      http://oud.visvitalis.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=463258

игра red ball 3
      украшение каравая
      нашиды 2017
      manele 2015
      вата шоу андрій полтава
      секрет на миллион стас пьеха
      трум трум селе
      психосоматика выпадение волос
      игра престолов 8 сезон 4 серия превью
      золушка 2013
      наречена для тата випуск 5