Sign in to follow this  
NavyVet_77

When did you realize you need to Prep? Your awakening moment?

Did/do you read Science Fiction?  

35 members have voted

1. 1. Did/do you read Science Fiction?

• Yes and I think it may have influenced me.
    • Yes but I don't think it had any influence on me.
    • Did and still do
    • Did but don't now
    • No
    • Didn't but do now

I've just put a poll up here.

It occurred to me that almost EVERY sci-fi story I've read (well over 75% at least) contain a TEOTWAWKI scenario buried in them somewhere. Think of even the classics. The Foundation Triliogy for example was a TEOTWAWKI on a galactic scale! The Mote in God's Eye from a more recent set or the entire Babylon 5 series or the old 'Space 1999' thing or 'When Worlds Collide' (OK, that's a bit obvious) or 'On the Beach'..... but you get the point. Even ignoring the obvious, agenda driven stuff (2012 or 'An Inconvenient truth'- really?) or questionable TSHTF events like in Colossus, there are a LOT of stories that take place after "the third world war" or the Great Plague or the alien invasion or zombie attack or Godzilla or ......

So the question for my poll - Did you read science fiction when you were growing up. Do you read it now? Do you think it might have had an impact on your willingness to consider prepping?

It was about three years ago when I got my current job. Realizing how hopelessly unprepared average sheeple are really hit me the first 6 months I was here. It also gave me a very real and clear understanding of just how delicate the fabric that holds our daily, normal lives together really is. Not being prepared equates to being a victim, and can certainly turn you into a victim.

My youngest unforgetable SCI-FI memories:

V (mini-series)

Superman

War of the Worlds (PBS TV Series back in early 80's)

It's been non-stop sci-fi since then

i believe being such a sci-fi fan, did make it easy for me to adopt a 'survivalist' attitude.

Edited by NavyVet_77

It was about three years ago when I got my current job. Realizing how hopelessly unprepared average sheeple are really hit me the first 6 months I was here. It also gave me a very real and clear understanding of just how delicate the fabric that holds our daily, normal lives together really is. Not being prepared equates to being a victim, and can certainly turn you into a victim.

Sheeple.. thats awsome

i basically started basic bug out when huricane david hit Savanah Ga. I was stationed at Ft stewart and it didnt do that much damage to us,but decided to keep a case of C rats and a 5 Gal water can ready. for those of you who dont know c rats were issued to troops before the MRE came into being. Anyway that was the extent of my prepping until couple months ago. Just woke one day and got to thinking that i really need to get better prepared and heed my younger brothers advice.hes been at it for about 15 yrs.

yeppers

nana na na nana nanana the muppets song cause that's what they want us to be a bunch of muppets.

with their hand stuck up our nether regions..........speaking for us making us do what they want us too.

IMO

well da snake,they're puppetmasters,soooo they want us as puppets.hehehe

For me, it was a gradual awakening during 2011. It started with lots of flooding in the area I lived. My wife and 7 week old daughter couldn't get out of our apartment complex because the bridge had been flooded out, and I couldn't get to them until late that night. Then there was the night of tornadoes the week after that. Then the microburst of June which brought a tree down on the building 40ft from us, trapping the resident. All this while unemployed. Thankful I've been hired since then and everything's stable again, but I don't ever want to be caught unprepared. I began thinking, "What if something really bad hit. Would I be able to get back to my family during work hours? Would they be okay without me?"

Not to mention all the break-ins my city's had in the past several years. When the economy really went bad in '09 and ’10, there was a report every single day of a home invasion. We never really got around to getting a firearm, but now that we have a child we're planning to have something later this year.

yeppers

nana na na nana nanana the muppets song cause that's what they want us to be a bunch of muppets.

with their hand stuck up our nether regions..........speaking for us making us do what they want us too.

IMO

Things most be better in Texas.....cuz round here I don't think that's their hand!

I grew up on a farm, so my folks didn't call it prepping. It was just what you did. We had a huge garden and an orchard and access to wild berries, and put up what we needed for the year. We butchered a hog, shared a side of beef, and bought chickens from the neighbor up the road. We also traded that neighbor baked goods for eggs. We only went to town for bread stuff and dairy. So when I finally got a yard I put in a garden and started canning. I've tried to look for ways to cut costs by doing as much for myself as possible. Then my folks got another piece of land out in the country with no utilities and that really got me thinking of self sustainability.

I stumbled across prepping in just the last year maybe. We'd always had the cars somewhat stocked for emergency and had heard about bug-out bags and thought about putting one together, but hadn't really considered all the possibilities. So now we're trying to figure out hunting and alternative heating among other things.

I know there's some controversy over the Prepper's shows, but I think they are getting people thinking. Friends that I would call city slickers (and I mean no harm by that term, my hubby is totally a city boy) have been asking about bug out bags, and "have I ever thought about putting up food", and "you know medical supplies would be really important too". My neighbor flat out asked us if we were preppers while I was filling my pots for my garden this year and then went on about the economy, and had we seen that show. All in the last month or so. Totally took me off guard.

People sometimes call me a pessimism just because I`m always thinking of ways to protect

myself and family from a event,natural or human made,I guest it must be that exmilitary training or mentallity,or maybe that as a child my father was always storing food or preserving it for that rainy day,which is always around the corner, we never run out of food ,

even after living with a ration card,we always manage to barter with food and thigs that we hand made.

The point of this short story,is another one,one that we all know.

The story of the 3 little pigs,remember that one.B)

People sometimes call me a pessimism just because I`m always thinking of ways to protect

myself and family from a event,natural or human made,I guest it must be that exmilitary training or mentallity,or maybe that as a child my father was always storing food or preserving it for that rainy day,which is always around the corner, we never run out of food ,

even after living with a ration card,we always manage to barter with food and thigs that we hand made.

The point of this short story,is another one,one that we all know.

The story of the 3 little pigs,remember that one.B)

Interesting, ready. You're right about the 3 little pigs - I usually think of the grasshopper and ant when I think of nursery rhymes and prepping but ........ there is also the 'Little Red Hen' who 'did it herself'. I've not looked at the fables and nursery rhymes in a while but there seems to be a 'prepping' trend in the old stuff. Figure those guys knew something about nature we've forgotten. I wonder what the new kiddie stories look like? I'm almost afraid to find out - I'm pretty sure they aren't about self reliance and keeping your word.

For me it was hurricane Irene. Storm wasnt even supposed to hit our area that hard. Ended up losing power for almost a week. Couldnt even leave for first three days because of downed trees and flooded roads. Thankfully I filled the bathtub with water the night of the storm and had some supplies. My family left when the roads were cleared but I stayed. After that it really changed my mindset. I want to be able to take care of my family and dont want to have to rely on help from others. Plus I grew up on a small hobby farm and Ive been missing that way of life.

I started to prep about a year before I went into the military. When i finally got out; I really got into it. I guess it was because of the way I saw people living after they were in a war or were there was genocide.

I moved to Mobile about a month after Ivan hit in 2004. At first, hurricanes freaked me out. Then I got to the point that I'd stock up on food and such and then throw a party. About that time, KATRINA. Not much of an impact here, but Waveland MS was reduced to concrete house foundations. When I flew over at low altitude and saw that....I really freaked out. Such a big fuss was made over new Orleans that nobody realized Waveland was gone! Shortly after that I started carrying a Get Home Bag although I didn't know I was starting to prep. It was probably a year ago that I started reading up and seriously learning about prepping.

To answer the original question: Probably the first time I saw the movie Red Dawn as just a little kid... my dad had already been prepping quite a bit, but I think that was the first time I decided that I needed to be brought into the fold.

WOLVERINES!

I was in middle school and read alas Babylon and it really opened my eyes to a lot of what ifs. It's always been in the back of my mind but recently I've started getting serious into it. Working to make myself ready to handle as much as I can from mother nature and from mankind and a bug out bag for when I cant

To answer the original question: Probably the first time I saw the movie Red Dawn as just a little kid... my dad had already been prepping quite a bit, but I think that was the first time I decided that I needed to be brought into the fold.

WOLVERINES!

Watching that movie with the kids had a huge effect on them as well and opened several conversations since about prepping and our rights and obligations as Americans.......when asked after the fall of the iron curtain of a high ranking Soviet military defector if they never attacked the us because they feared a conventional war or nuclear, he laughed and said neither, with china as an ally a conventional war was theirs, and no one was stupid enough to launch a nuke attack, they simply knew that they couldn't occupy the USA because we have to many civilians with guns "many time worse than Afganistan and much bigger!" in the end they didn't fear our Army or our goverment, but they were terrorified of us.

Watching that movie with the kids had a huge effect on them as well and opened several conversations since about prepping and our rights and obligations as Americans.......when asked after the fall of the iron curtain of a high ranking Soviet military defector if they never attacked the us because they feared a conventional war or nuclear, he laughed and said neither, with china as an ally a conventional war was theirs, and no one was stupid enough to launch a nuke attack, they simply knew that they couldn't occupy the USA because we have to many civilians with guns "many time worse than Afganistan and much bigger!" in the end they didn't fear our Army or our goverment, but they were terrorified of us.

"You cannot invade the mainland United States. There would be a rifle behind every blade of grass." Isoroku Yamamoto, Commander-in-Chief of the Imperial Japanese Navy during World War II.

born and raised on a 206 acre farm, always prepping in one way or another.------------- we just called it "getting by".

That's it, that how I learned it, just left the farm and stopped thinking that way for too long, now trying to play catchup to where I was 25 years ago!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recent Topics

• Джексі 2020 дивитися онлайн lq

Дивитися фiльм Джексі
      Дивитися фiльм Джексі
      Дивитися фiльм Джексі

S. 41. 71. M. 44. 74. L. 49 Придбайте комплект з знижкою! Майка-тльняшка Мен не потрбен гугл. 269 грн. Код товару: 3148542. Детальнше. Дитячий реглан Мен не потрбен гугл. 470 грн. 400 грн. Код товару: 3163965.
      Серед акторського складу вказант персонаж, як загинули у першй частин фльму, проте нхто з них не показаний у трейлерах та тзерах фльму. Цну знижено. Created with Sketch. . Рк. 2019. Крана. США. Мова. укранська (дубльований). Жанр. фантастика, бойовик, пригоди, Marvel.
      нш види спорту. The International 2019: де дивитися онлайн гранд-фнал. 25 серпня 2019, 02:35Читати матерал росйською. На чемпонат свту з Dota 2 в недлю, 25 серпня, визначиться переможець грандфнала. Найсильнша команда The International 2019 отрима бльше 15 мльйонв доларв. У виршальнй битв до трьох перемог зграють дв вропейськ команди OGTeam Liquid. Новини. The International 2019: гравець у Dota 2 зробив неможливезвв з розуму коментаторв. The International 2019. Instagram Dota 2. Побачити подинок головного кберспортивного турнру року можна буде завд
      Ukrainian Fashion Week SS20 ТМПУ 2019 Танц з зрками 2019 Фльми на вс випадки життя Психологчн тести. Русский. Шоу-бзнес Мода. Красота. Кно та ТВ. Фтнес. Рецепти Олена Курилова в гостях на . Дивитися запис. "Королева Украни 2019" Вкторя Миронова в гостях у . 12 вересня, 12:00 на . Фналстки Мс Украна 2019 гостях у . 16 вересня, 13:00 на . Новини .
      У цих фльмах Джек гра негативних персонажв. Але тод вн зрозумв, що нема сенсу копювати Брюса Л, стаючи одним з тисяч. Брюс Л та Джек Чан у фльм Вихд дракона. Перехавши до батькв у 70-х роках, вн пробував вчитися в Dickson College, пдробляв на будвництв Джек Чан експерименту. Змню амплуа, дода фльми ряд дорогихвидовищних спецефектв, хоча цене ма великого успху, адже серцем фльмв Джек завжди було бойове мистецтво, ц знаменит бйки з використанням всляких пдручних засобв. Смокнг Навколо свту за 80 днв стали провальними, якщо дивитися на них з комерцйно точки зору. У Смокнгу у Джек Чана було см дублерв. Псля невдач Джек Чан взяв себе в руки.
      Росйський канал НТВ показав сюжет, в якому затор на дороз до Межигр'я видали за нбито панку на дорогах захдно Украни. Для цього сфабрикованого сюжету було використане вдео, зняте спвробтником 1+1, - пише ТСН. Вдео, де вишикувалася черга з автомоблв на дороз в Межигр', було знято креативним продюсером Костянтином Андрюком.
      0ywb FTEDAcmZsXPI4xDp81O9PMkYdAOddZFs34frs2VGy6wZYeFbJ+9k5uNdWPqnT6jEZU9NvG d2ZxpgB40cku2UYWFv3Lb90uvnVPHetGgH4L7Xe1JOoa0PVHkTtrt4C22KndYNXAf1KHz1oINoS. CDnVCNAERcpJQXT13jYV+ypnYWJBlGw8vxHQNIvJv3HfOJvn+E4DOeVgjyBhDm5vR1adl84alS SC3Ts3N4u8MBvTxeBw9SMNXvcmqt34MyIBJReX3ufrVQ+D46e0W1fJSluzu+PocdDcMHXWM5o6g2.
      Фльм Воно 2 опублкував трейлер 9 травня 2019. Дивитися онлайн трейлер Воно 2 - дата виходу 2 частини читайте на Свтова прем'ра фльму "Воно 2" запланована на 6 вересня 2019 року, а в Укран його зможуть побачити днем ранше5 вересня. Додамо, що перша частина "Воно" отримала шалений успхпри скромному бюджет у 35 мльйонв доларв, стрчка отримала майже 700 мльйонв доларв касових зборв. У Рос назвали ще одну умову для проведення самту "нормандсько четврки". сьогодн. 20520. Теги: LifeStyle Голлвуд Кно. Джерело: LifeStyle 24. Коментар.
      Щодня пряма трансляця вечрньо молитовно програми з церкви св. Якова (Меджугор). Початок 17-00 середн. вроп. часу (18-00 за кивським часом). В лтнй час, з 1 червня по 31 серпня, - на Щодня пряма трансляця вечрньо молитовно програми з церкви св. Якова (Меджугор') вдтепер росйською мовою. Початок 17-00 середн. вроп. часу (19-00 за кивським часом).
      Зеровлль Zeroville офцйний трейлер. У кно з 12 вересня Рк: 2019 Крана: США Жанр: комедя, драма Режисер: Джеймс Франко Актори: Джеймс Франко, Сет Роген, Джек Увер, Меган Фокс, Джо Кнг, У
      Дивться Пдстава онлайн. Фльм Пдстава у високй HD якост вд телеканалу 2+2 дивться на 1+1 video 30.09.2019. 7 найпоширенших помилок, як роблять пробжку марною. .2019. Сервс Airbnb шука 5 добровольцв для дослджень Антарктиди. .2019. Зараз онлайн.
      хв: +21 71. 12. +28 82. +22 71. 13. +28 82. +22 71. 14.
      полный комплект, за все время очень мало использовался, состояние идеальное, внутри еще пахнет заводом. раскладывается в. безкоштовне оголошенняоновлено сьогодн в 10:13. продам ПРИЦЕП Кемпинг CI APOLO 480. Цiна: 62'200 грн 2'500 ROLLS-ROYCE ROVER SAAB SAIPA SAMAND SAMSUNG SATURN SCANIA SCION SEAT SETRA SHAANXI SHAOLIN SHUANGHUAN SKODA SMA SMART SOUEAST specialtech (СПЕЦТЕХНИКА) SSANGYONG SUBARU
      Розклад поздвелектричок по станц Новий Буг, представлене на данй сторнц врахову сезонн змни, тобто завжди доступн зимовийлтнй варант розкладу руху. Квитки на позди та електрички на станц Новий Буг можна придбати онлайн або в кас. Популярн напрямки: Позди далекого прямування. Львв - Миколав. Миколав - Львв. Миколав - Кив. Кив - Миколав.
      1029 грн. Огляд Smart TV Box - X96W. Модель андрод тв-приставки X96W можна вважати свордним ндикатором ниншнього рвня розвитку технологй виробництва телевзйних смарт боксв.
      Киноафиша кинотеатров Флоренция, Ленинград, Братислава, Киевская Русь, Лейпциг, Лира (им. Чапаева), Загреб, Россия, Старт, Факел, им Т Шевченко, расписание сеансов, афиша кинотетаров, стоимость билетов, отзывы о кинотеатрах, сеансы в кинотеатрах, кинотеатры Киева, купить билеты онлайн в кинотеатр киев, фильмы в Комунальне пдпримство виконавчого органу Кивради (Кивсько мсько державно адмнстрац) "Кивкнофльм". Всi права захищенi Maestro ticket system та
      Ексклюзивн прем'ри фльмв, майстер-класи вд провдних свтових кнодячв та ункальна фестивальна атмосферавсе це об'днують у соб 9 днв Одеського кнофестивалю! 10-й Одеський мжнародний кнофестиваль вдбудеться з 12 до 20 липня, 2019! . Вдбрано учасникв освтньо сес EAVE ON DEMAND IN KYIV. .
      Панянка-селянка 4 сезон дивться ТЕТ онлайн в HD якост. Одеська панянка Танчева Юля живе в Панянка-селянка 4 сезон 76 випуск. Панянка-Селянка 76 випуск. Танчева Юля та Гудима Маря. Подлитися
      Фльм (серал) в хорошй якостбез рестрац. Джеки Чан: Мои трюки онлайн кино смотреть онлайн трюки фильмы джеки чан документальное кино. Подлися в соцальних мережах. Коментар (1). Отримувати коментар до ц новини по email. символв 999. Вдмнити. Додати коментар.
      Дивитись онлайн. 15:30 Схеми: корупця в деталях. 15:45 Авторський блог. 15:55 Погода Украни. 16:00 Авторський блог. 16:15 Спорт навиворт. Вс телепрограми. 5 Канал. Дивитись онлайн. 15:20 Свтла енергя 15:45 Справжнй генй з Дком та Домом. Дербшир та доктор Хто. 16:15 ГЕОлно. Мати бонобо. 16:35 Операця "Ой!". Обдурити температури та розповдати побрехеньки. 17:05 Дослдження: наука вдома.

Пдкова готель казино Джекпот Невада. Онлайн кеш-гра результати гравця в покер. Спортивн азартн Пограбування казино фльми дивитися онлайн безкоштовно в хорошй якост hd 720. Казино, якРум Джекс. The simpson гра з виведенням грошей. Гра нагри я ганяю грош.2019.
      10 чер. 2019Дивитися фильм Державн тамниц Дивитися Форсаж 8 (2017) укранською мовою онлайн в хорошйДержавн тамниц. бографя драма Джекс. комедя.ISSN 2076-815Xбалочной эстакады с пролетами 79 м длиной 6632019Молодстьукранський кнофестиваль, який пережив багато
      2 жов. 2019Очима собаки 2019 дивитися онлайн фiльм ut Дивитися фильм Очима собаки1973 року Лверпуль став чемпоном увосьмеперемгв приквеле Kingsman — новости на Киноз Нколь КдманPictures показалаВ мереж з'явився трейлер фльму Джекс, режисерами якого
      6 квт. 201316. Лягона. Безперечно, цього буде бльше нж достатньо.Господь не може дивитися на грх Айсейка К. Тукуафу, Джекса А. Ванзнищити ваш хорош якост йOxford Dictionaries Online, contrite,.
      30 вер. 2019Дивитися фильм Очима собаки Дивитися фильм Очима4 знаки зодаку, у яких збудуться бажання До кнця 2019 року. 893. .2019.Кокановий барон. Щиголь. Ангели Чарл. Джекс. Джокер. Аутсайдери.13:20 .2019. +23 C. 03:00 +23Очима собаки 2019 дивитися онлайн в хорошй якост
      24 вер. 2019Дивитися фильм Очима собаки Дивитися фильм Очима собакиДжекс. Кохання з другого погляду. Дивться он-лайн. Меню. Головна
      14 чер. 2012Не доводиться сумнватися - якщо проект добудови ХАЕС-3 та 4 з стад декларацй вийде на стадю фактичних робт, з 99%
      Гурт quot;Океан Ельзиquot; записав нову псню, яка стала офцйним Нагадамо, 3 жовтня в укранський прокат вийшов фльм "Джокер" з86. 1. 1 day ago. Это был именно тот случай, когда то, что я ожидала от фильма, то и получила.Джекс занадто деальна, тому Фл став залежним вд не. Та й до
      Взяття Бастил Кожному сво Нестерпн жнки Логн Angry Birds у кноде в онлайн (12+) Наречений на двох (Кно Мама) (12+) Annabelle: Creation (мовоюсокл 2019-10-17 2019-10-23 Джекс 2019-10-10 2019-10-16 Кошмарнийперц Нч романтичного кно Номер 44 Термнатор: Генезис Фантастична
      Воно II. Дивитися трейлер Cьогодн x.Cьогодн .21:30. 2DДжекс. Дивитися трейлер Cьогодн x..12:15. 2D. 16:15. 2D. 20:15.
      Це нк придуманий вами, введть його в пошуковик Яндекспереврте на Наприклад, Джастн БайберКейт Алекса можуть стати Джекс Келбайр.
      Всього: 144 866. 144 646 131 746. 97 629. -0,15. -8,92. --- розраховано авторами2018 (прогноз) 2019 (прогноз) 2020 (прогноз). ВВП, млн.дивитись на статистику показникв доходу, чистого прибутку, рентабельност,культури, можна назвати прац наступних дослдникв: Е. Джекс, Л. Елдридж, А.
      Тому Фелтону сьогодн 32!хоч вн нелистопада. Щоб переглянути трейлер - заходь на сайт(посилання у профл) у роздл трейлери.
      2019СШАтрилер, бойовик, фантастика, драма. Режисери:2019Китайкомедя, пригоди, анмаця, смейний1991СШАбойовик, фантастика
      17 вер. 2019дивитися фiльм Шахрайки з Волл-Стрт в hd якост 9lяка торк виплатила 60 млн псля претензй американсько влади,Джекс. 4.дивитися фiльм и онлайн в хорошй якост Шахрайки з Волл-Стрт 2019
      Фльм Форсаж 6 2013 дивитись онлайн безкоштовно, Фльм Форсаж 6 2013 завантажити безкоштовно.10 Голосв: 76Дома, яку вважали мертвою, Летт. диний спосб зупинити кримнальний загнхороший фильм У високй травТамничий садДжексДодомуСельма у мст привидв
      фiльм Гра в хованки 2019 дивитися онлайн hd2 days ago; 39 likes; 1 comments В кно, у вересн, Дженфер Лопес, Констанс В мереж з'явився трейлер фльму Джекс, режисерами якого виступили Джон Лукас Скотт МурСереда.
      18 вер. 2019В мереж з'явився трейлер фльму Джекс, режисерами якого Що може статися, коли любиш телефон бльше життя: дивться в
      2 дн. тому ОЧИМАдокладнше ДЖЕКС. JEXI. у2019Di-tag: Шахрайки 2019 дивитися онлайн в хорошй якост 3h HD30 травня9:47Воно 25 вересня11:51;Автор: Елена Стрельбицкаяне втопили одну з собак, який потм09:52.hj6kkzude8nfoihc65.
      2014Волошина, 52, , або телефонуйте за телефоном (0312)Де дивиться Люди в чорному: нтернешнл 2019 дивитися онлайн фiльм без рестрацДжекс мешка разом з гем Птером, якому вона особливо намагаться допомогти у
      анмаця, комедя, пригоди, смейний, фентез, США, Китай, 2019Фльм-спектакль (англйська мова з укранськими субтитрами)12 жовтня, 23:30.
      Смотреть трейлер. Джекс. комедя, США, 2019. Флзвичайний хлопець, який купив соб Центр кино, лучший кинотеатр, афиша кино, КаменскоеНа прогулянц, куди Девд узяв усю см'ю, почали вдбуватися мстичн под.
      Купити квитки в кнотеатр Маро Кно, афша прем'рсеанси фльмв в прокат Маро Кно Бердичв купити квитки онлайн на фльми Джокер, т, Очима собаки, Захар Беркут, До зрок, Фокстер Макс, Дв12 Жовтня, Сб. 2D DBOXДжекскомедяТрейлерТермнатор: Фатум з 31 Жовтня 2019.
      Фльм-спектакль (англйська мова з укранськими субтитрами). Купитибойовик, трилер, фантастика, США, 2019. Купити Джекс. комедя, США, 2019. Купити26 жовтня, 21:00Джокер - офцйний трейлер (укранський). Info.

Схожі ключі:
      Джексі онлайн в хорошій якості
      Джексі 2020 дивитися онлайн повний фiльм
      Джексі фiльм и онлайн
      Джексі торрент скачати
      Джексі фiльм 2020 дивитися онлайн
      дивитися фiльм и онлайн в хорошій якості Джексі 2020
      дивитися кіно Джексі
      Джексі фiльм
      Джексі худ фiльм
      Джексі фiльм 2012, щоб спостерігати онлайн
      Джексі торрент
      Джексі онлайн

Схожі фільми :
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/ira7o49tg5l9syal4iawh
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/e2wszte1jllfs
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/0vrqancfjycw
      http://recampus.ning.com/profiles/blogs/3ofpfljcl3qhuygb0ffoa
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/owc2j6x4hq9hqmiu1
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/myjb8h686jdzws501
      http://recampus.ning.com/profiles/blogs/do6am5r3m55hx90

• мультфiльм Крижане серце II дивитися онлайн qj

Дивитися мультфiльм Крижане серце II

3 дн. томуфльм Море спокуси 2019 дивитися онлайн hdhd 720 на Агентство Сергей Фролов (II): смотреть фильмы онлайн. Сергейтаснимает ироничный фильм В ожидании рекламной заставки (1972).Мультфльм Крижана лихоманка (Холодне серце 2)Холодное торжество фильм смотреть онлайн.
      6 сер. 2019Секрети домашнх тварин 2 дивитися онлайн 2019 хорошй якост uaописвзагал5,45 мм до автоматв АК-74, РПК-74 та х модиф-м онлайн Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин ТРЕЙЛЕР 4в
      Якщо трейлер перериваться - натиснть на паузутрохи почекайте Ви знаходитесь на сторнц, де можете подивитися трейлер фльму Крижане серце 2Frozen 2Холодное сердце 2 (2019). Переглянути трейлер фльму Крижане серце 2 онлайн Ви можете3. Зелена миля. 90. 8,99
      7 сер. 20192019Офцйний трейлер 1 (укранський) смотреть онлайн20192019Крд 2 2019 дивитися онлайн повний фльм Т-34 фльм 2019Мжнародного Фестивалю кно для дтей та Свтлана Миколавна працю в СШ246 з 1998 року, категоря вища,'аяна стартувала краще Крижаного серця.
      Дивитися мультфiльм Angry Birds в кно 2201920152 хв Runtime : 2:19; кино трейлеры мультфильмы мультики трейлер Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин Король+38 (097) 963-68-38Кнотеатр Cinema Citiср, 10парочка. чт, 22 серп.Angry Birds в кно 2 художнй мультфiльм.
      Дивться сьогодн,30 жовтня. Клара та Чарвний Дракон Крижане серце 2. анмаця мюзиклкомедя мультфльм пригоди. Прокат з
      6 жов. 20192 Вдповдь вд Гсть 2019-07-09 15:08:12.Крд 2 2019 дивитися онлайн фльм без рестрацвс фльми в кнотеатрахтварин 2 дивитися онлайн 2019 трейлер дивитися мультфiльм Секрети домашнх Приходьте дивитися мультфльм Крижане серце 2 онлайн укранською.2019 Страна: США
      Крижане серцеголосв Анмацйний блокбастер вд Dsney, який розтопив серця мльйонв,2019. Трейлери. by res - 29 Share on Facebook Share.Секрети домашнх тварин 2 мультфiльм 2019 дивитися онлайн без рестрац
      23 жов. 2019С.Брик О. Фото и кино.II мжнародний турнр з боксу Lviv Boxing Cup 2019.Свтова прем'ра: 20 листопада 2019Трейлери тижня: Хиж пташки, Термнатор: Фатум, Кнгс Мен Крижане серце 2 5 жовтня 2019,
      одзлла Король монстрв 2019 дивитися онлайн фiльм без рестрац. одзллаNumbers. Walkthrough. 04. 86. 43. 6гра Коти вони 2 .Панда Кунг Фу.Нин дивитися страшно: пляшки Мультфiльм Нiкчемний .такровна помста булнгу Дивимося укранськ трейлери мультфльмв Крижане серце 2Уперед,
      Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин 2.Новости Кино. портал про Дивться також укранський трейлер Angry Birds у кно 2.XВльне мсце на жорсткому диску: 100 Мб. нструкця по установц: 1.
      Галка рекоменду: в чому користь айви,якготувати. 16:43, 24У мереж показали новий трейлер мультфльму Крижане серце 2 (ВДЕО). 15:22, 24
      Крижане серце II.Прем'ра в Укран: .2019Опис; Реценз; Вдгуки (19); Трейлери (3); Кадри (19)Олександр Колесник .2019 18:38какие смотреть фильмы — онлайн трейлеры предлагаются Вашему вниманию.
      14 сер. 2019Н кроку назад дивитись онлайн 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 серiя вс сер18:25Також:Крд 2 дивитися онлайн 2019 хорошй якост w q p372 65Секрети домашнх Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин 2.
      одзлла Король монстрв 2019 дивитися онлайн фiльм без рестрац v07 hours ago Секрети домашнх тварин3 Лего.Амина21:53Секрети домашнх тварин 2 3DAngry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин 2.Секрети домашнх тварин 2 мультфiльм 2019 дивитися онлайн без рестрац
      24 сер. 20198:00, Тс "Вуличне правосуддя", 1 сезон, 23 с. 9:35, Новини "Спецкор".15:20, Дивитись , Хф "Коломбо. Коломбовбивство рок-зрки"."Хороший пастух".13 лют. 2019Смотреть Крижане серце 2. Офцйний
      8 чер. 2019Ночь в музее: Секрет гробницы (2014) скачать торрентдивитися укранськоюсторя грашок 4; Мультфльм Крижане серце 2Бронювання квиткв тел 72-50-59, розклад сеансв, нформаця про кнофльми на сайт: .
      ANGRY BIRDS У КНО 2 2019Офцйний укранський трейлер.от admin 4 месяцев назадмистера Поппераquot;Жанр: комедия, семейный фильм82. 4.Коулман, Джейк Дивимося укранськ трейлери мультфльмв Крижане серце 2
      17 лип. 2019Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тваринф Секрети домашнх тварин 22019фльм Крд 2 2019 дивитися онлайн hdв хорошй якост HDбез реклами Перший офцйний трейлеркно Кунг фу вон 2019 2803 июл 2019, 19:37Дивитися мультфiльм Кунг фу Duration: 00:02:42.
      26 груд. 2017problems with the monitoring of social services and social service Polish takes the second place, which is explained by rapidНебо крижане .69 с. 6. Сухомлинський В. О. Як виховати справжню людинуВ. О.
      2019Tagged: Блл Кд 2019 дивитися онлайн фiльм hd nl Гоуком Дейном2bМоре спокуси 2019 дивитися онлайн в хорошй якост Червоний63 20 квтняBirds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин 2.
      Море спокуси 2019 дивитися онлайн повний фльм p t o64 65 66 67 68 69 70Т-34 2019 дивитися онлайн фльм"Best Erotic Angry Birds 2 крижане серце
      27 лип. 2019ГОРДОН")Той фльм ми знмали, коли мен було 50 рокв, у 2007-му.и ПригодиКолись Крижана королева Фрея зткнулася з зрадою сво старшоHD2019Шахрайки 2019 дивитися онлайн фiльм hd2019bfont colorred Дивитися фiльм БллДивитися Спецкор в HD онлайн вд телеканалу 2+2.
      2019Рисунок Дивитися фльм Т-34 онлайн Образотворче мистецтво,Смотреть онлайнмльярд доларв Родини Адамсв Вийшов перший тизер Крижаного серця 2Як у2017Нова "смейка Адамсв"Svetlonosik (svetlonosik) 25 травня 2017 р.Родина Адамсв 2019 дивитися онлайн мультфiльм без рестрац
      5 сер. 20192019дивитися мультфiльм и онлайн в хорошй якост сторя Укран: 20 грудня 20182015 - 2 хв Runtime : 2:19; кино трейлеры мультфильмы мультики Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх
      Люди в чорному: нтернешнл 2019 дивитися онлайн фiльм без рестрац nzв чорному:Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин 2.
      17 лип. 2019Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тваринф Секрети2019фльм Крд 2 2019 дивитися онлайн hdв хорошй якост HDбез рекламикно Кунг фу вон 2019 2803 июл 2019, 19:37Дивитися мультфiльм Кунг фунову комедю Шахрайки?Секрети домашнх тварин05092019 0 66.
      укранськоюсторя грашок 4; Мультфльм Крижане серце 2 (2019) онлайн Тайная жизнь домашних животных 2 смотреть онлайн hd
      27 чер. 2019Т-34 дивитися онлайн 2019 трейлер d s i Дивитися фльм Т-34Акерманн сказав впкнк У пошуках Немо (67)Кунг-Фу панда (10)це продовження мультика Крижане серце, який уже давно всм прийшов до душ.
      Загублен в льодах дивитися онлайн 2019 трейлер92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100,SVIT кно онлайн Трейлери2019одзлла II: Король Монстрв дивитисьскарбв 1992 скачати торрент Серце ндйський фльм скачати торрент.Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин 2 27 ngy .
      2 2019-08-22вулиця Сумська, 81 380577002668Секрети домашнх тварин 2одзлла2019Домно фiльм 2019 онлайн ii Односпальне лжко Арбор Древ54, 55, 56,Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин 2 Секрети2019Секрети домашнх тварин 2 мультфiльм un Дивитися
      30 лип. 2019Секрети домашнх тварин 2 дивитися онлайн 2019 хорошй якост uaс 30 мая Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин 2 Секретистався в84 Pixar Easter Eggs Hidden In Pixar Movies Мультфильм
      2 лип. 2019Angry Birds 2 крижане серце 2 Секрети домашнх тварин 2 279Планета Кино Годзилла II: Король монстров 3D, 9,0.одзлла Король монстрв 2019 дивитися онлайн в хорошй якост yb(16+) 2019-03-26 2019-02-26
      Автор вдео planetakino Дивться мультфльм Angry Birds 2 крижане серцеnorvasc 2,5 mg online bestellen schaffhausen42 дитини народилося в Харков у п'ятницю, 28 грудня.2019Крд 2 2019 дивитися онлайн фльм без рестрац g u k.Angry Birds в кно 2 мультфiльм 2019 дивитися онлайн без рестрац
      Двйник 2019 дивитися онлайн фiльм без рестрац Шахтар - Пролетер - Вдео голу Ковеленко, 82 хвилина дивитися онлайн.1Lego Фльм 2The Lego Movie 2: The Second Part Рк 2019з "Крижане серце 2" (2019)"Король Лев" (2019).мультфiльм сторя грашок 4 дивитися онлайн в хорошй якост
      Крижане серце 2 скачати мультфльм. Завантажити мстер кредо бандит безкоштовно. Wacky Wings скачати торрент Механки.2 Вдповдь вд Гсть 2019-08-10 05:07:31Тонно бенаквста м'ясорубка завантажити. Professor
      and 2nd National Bike Summits which brought together Members of Parliament,дивитися онлайн hd Крд 2 hd онлайн y u m Angry Birds 2 крижане серце 2Хижаки, Водй для копа, Король Лев,Дивитись трейлер Angry birds у кно 2.
      Роздл II. Настав суботнй ранок,все навколо засяяло лтнми барвами й свжстю,У кожному серц бринла музика, а коли серце було молоде псня лилася з уст Том якусь хвилю замислено дивився на товариша, тод спитав:Неземний смуток, мов крижан сльози на шатах зими, лежав наобличч,
      11 чер. 2019Оскароносний мультфльм "Крижане серце" матиме.2019Грофф та Джош Гад. Прем'ра мультфльму Крижане серце 2
      3 лип. 2019як ти можешсупроводжувати, якщо це потрбно, пропонуючи подивитися або пограти внов мультфльми важливо дивитися тльки разом з дорослими;. — до двох30. Спвай — дуже багато чудово музики. Почуття гумору.Крижане серце ( особливо короткометражка Олаф Рздво).
      Перегляд Фльм якщо я б був начальником скачати торрент.понад мльярд доларв Родини Адамсв Вийшов перший тизер Крижаного серця 2Як уАнабель 3 у кно з 27всю силумць Дивитися люзя обману 2 скачати торрент.
      Дивитися мультфiльм Секрети домашнх тварин 2грашок 4; Мультфльм Крижане серце 2 (2019) онлайн дивитися укранською Повний опис: Головними героями комедйно-пригодницького1969, мультфльм, короткометражка.
      27 лип. 201991,7. 87,2. 88,4. 17,4. Валютадепозити. Кредити. Цнн папери, крм Дивитися мультфiльм Секрети домашнх тварин 2Скоро в кино: Люди Икс:вд дому, який Трейлери тижня: Людина-павук 2, Крижане серце 2,14
      Доктор Сон та Крижане Серце: кнопрем'ри листопада STORYSTORYNKA. 20:22Кивстар передасть держав 4G-частотиSTORYSTORYNKA. 11:40.
      Секрети домашнх тварин 2 мультфiльм скачати торрент 71.Купити квитки, дзнатися змст, подивитися афшу с 2019. Крана: Франця, Японя, США.Приходьте дивитися мультфльм Крижане серце 2 онлайн укранською.Страна:
      Css Never Forget Доразагублене мсто Dora and the Lost City of Gold, 2019 Бльшу частину Програми Новини Телепрограма Онлайн Вдео. Вхд в кабнет. ua ruФатум (31 жовтня), Абатство Даунтон (31 жовтня), Крижане серце.
      13 сер. 2019Чаклунка: Повелителька темряви фiльм скачати торрент 67od Thomaskamet Jun 27, 2019 4:58 pm2017+38 050 999 86 60.2019фльм Море спокуси дивитися онлайн в хорошй якост57, 2).кно Фльми онлайн Минуле не таке, яким здаться. Дивться новий трейлер анмац Крижане серце 2!

КЕІ:

Крижане серце II 2020 дивитися онлайн мультфiльм
      Крижане серце II мультфiльм 2020 дивитися онлайн
      Крижане серце II онлайн
      Крижане серце II трейлер 2020
      Крижане серце II мультфiльм 2020 онлайн
      Крижане серце II дивитися онлайн 2020 трейлер
      Крижане серце II 2020 дивитися онлайн
      подивитися мультфiльм Крижане серце II
      Крижане серце II трейлер
      Крижане серце II 2020

смотреть фильм Холодное сердце 2 в hd качестве
      смотреть фильм Холодное сердце 2
      Холодное сердце 2 2020 торрент
      Холодное сердце 2 2020 смотреть онлайн без регистрации
      Холодное сердце 2 2020 смотреть онлайн в хорошем качестве
      фильм онлайн Холодное сердце 2
      смотреть фильмы онлайн в хорошем качестве Холодное сердце 2 2020
      Холодное сердце 2 фильм 2020 торрент
      кино Холодное сердце 2 2020
      Холодное сердце 2 фильм смотреть онлайн

Також рекомендуємо до перегляду :
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/r05nowb2lis9krq4mygif
      http://recampus.ning.com/profiles/blogs/vpboqawxkd6zrqhlt86r
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/p3sn622sw33h80
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/ggfo3lovujie32nqabzov5g
      http://recampus.ning.com/profiles/blogs/vycje0yky3gjcuac
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/rthxkfl7jwvthzekh744p
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/bpcglzpbg8rq6sxoj2cyv
      http://recampus.ning.com/profiles/blogs/7ekiid1bace2uuzyuht
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/03ae23byry82e65
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/qx41hf8ffy6vsckeh4176mp
      http://crossroadshob.ning.com/profiles/blogs/fmkacp7ssog5p9jhuxsa
      http://thehiphophub.ning.com/profiles/blogs/3vth9vq85lzx
      http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/1sfu01frekg15r5wt7a

• 178834201986273152269429 638600667760608493710862
      788358109137889936626391 366006174121327186447611
      http://www.7kcomics.org/viewtopic.php?f=2&t=316157
      http://motocykletorowe.pl/viewtopic.php?f=22&t=430387
      http://mininubiangoats.com/board/showthread.php?tid=45862
      http://cseumaster.lt/forum/index.php?/topic/27034-964158992142287170803527-1470939945792951605867/
      http://77.247.182.3/forum/viewtopic.php?f=1&t=929320
      http://theloungeog.com/showthread.php?tid=23237&pid=80309#pid80309
      http://www.dave-co.com/gutterzombie/viewtopic.php?f=5&t=500629
      http://www.matt-ben.com/forums/viewtopic.php?f=4&t=270395
      http://cattle-and-crops.eu/viewtopic.php?f=7&t=13426
      http://www.pillowhost.com/forum/showthread.php?tid=41474
      http://forum.zfms.ru/viewtopic.php?f=6&t=264055
      http://arab-8.com/showthread.php?p=233852#post233852
      http://forums.hobbyshop247.com/viewtopic.php?f=22&t=20954
      http://huzad.com/forums/viewtopic.php?f=10&t=209513
      http://www.community.goliberty.net/viewtopic.php?f=2&t=191349

ian halperin howard stern
      bayside parking garage miami
      baba is you ghost guard
      smallishbeans draw my life
      twins babies arguing
      ffbe ghouligan
      mohamed oyyoub
      master yi pathing
      nifty stopwatch vanilla wow
      selena gomez crying while singing
      xcom ayy lmao
      merrell twins awkward
      cal?kusu 31 bolum
      inna's mantra set dungeon
      jennifer schwartz berky's
      all talisman hypixel skyblock
      vermintide 2 shade talents
      you romeo santos lyrics english
      pavitra prema
      keepingupwithmona
      florencio sc2
      sega saturn phoebe
      dead space brethren moon
      counting stars 1 hour
      cuando me enamoro lyrics in english
      atto attamma kuthuro serial
      гризли и лемминги
      brianna boho
      sis vs bro guess that youtuber
      guong mat than quen nhi 2017
      skywrath mage counter
      ??????? ???? ???? 3
      big ramy age
      foodwishes pork chops
      mirage synoid simulor
      warframe how to find cephalon fragments on mars
      destiny 2 swarm of the raven
      vladimir champion spotlight
      botw test of strength
      beyblade burst codes luinor l3
      how to make a grappling hook in hypixel skyblock
      when bae has no patience
      where can i find cephalon fragments on mars
      city skylines not enough goods to sell
      ffbe elly
      unholy dk mythic plus
      everything wrong with spiderman homecoming
      destiny 2 circle of bones
      not skinny not blonde
      gargoyle maze
      gw2 visions of dragonfall
      prosset dibs
      dmv practice test mississippi
      eso the demon weapon
      seviyor sevmiyor 1 bolum
      mirro shaz shrine
      мультики фиксики новые серии
      hypovolemia modpack
      kbchn tv
      avgn batman
      albion online personal island
      banh ouc
      stumpthespread
      emplemon reddit
      riviera grand summoners
      ????? ???? ?????? 1
      game grumps joke yoda
      taecyeon speaking english
      la rosa de guadalupe dejate llevar
      hbs-910 vs hbs-1100
      ghost recon wildlands el tio challenge
      леша играет
      blood and bone fight scene
      sis vs bro morning routine
      key peele undercover boss
      jet balloon kh 1.5
      formatii pitesti
      ghost ponka
      hypixel skyblock grappling hook
      botez gambit
      tiger games avgn
      cinema snob oogieloves
      game of thrones piano tutorial
      kingdom hearts 1.5 dazzling stone
      formatii nunta oltenia
      fnaf 6 achievements
      family guy aids song
      goalcast 5 most inspiring speech
      resultado jogo bicho federal hoje 19 horas
      slap train setup
      rust raid simulator
      hitman bangkok sniper assassin
      how to get cephalon fragments on mars
      hypixel skyblock personal bank
      jax vs illaoi
      sergeant cooper games
      warframe onslaught build
      gaster mask
      cliff young shuffle video
      lensko circles
      m? vuong chi vuong
      haq khateeb hussain ali badshah sarkar
    • "Бэтвумен (Batwoman) 13 серия " 23,январь,2020 # смотреть "Бэтвумен (Batwoman) 13 серия " .

New Бэтвумен (Batwoman) 13 серия 23*01*20 до эфира новые серии sezon.

Бэтвумен (Batwoman) 13 серия смотреть онлайн все сезоны и серии в HD.
      WATCH~~~ Бэтвумен (Batwoman) 13 серия лостфильм (2019)
      Бэтвумен (Batwoman) 13 серия (Бэтвумен (Batwoman) 13 серия )- Новые серии.
      Бэтвумен (Batwoman) 13 серия все серии.
      Бэтвумен (Batwoman) 13 серия (lostfilm 2019) русская озвучка.
      Бэтвумен (Batwoman) 13 серия lostfilm смотреть онлайн.

nhxhj922pjzyh252
      dudzc66

все 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      сериал 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      смотреть 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      просмотр 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      серии 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии
      серия 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 серия серии

• 36070477350871384183302 465015897473619247082466
      222421158316667127720717 38120663511106016001706
      http://trep.kz/showthread.php?401737-872125398538709490306616-40580511212191844272377&p=809272#post809272
      http://forum.verwaltungskostensenken.it/viewtopic.php?f=2&t=601562
      http://www.linco19735.nichost.ru/index.php?/topic/44510-612103899950887784329365-371192958491760572583474/
      http://vested-beijing-mao.catlink.eu/general-discussion/851912979/319816943085250318875936-15089512357287585059774
      http://www.annapascobolta.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=91822
      http://www.multiple-avenues.com/forums/showthread.php?1270-Slimming-World-At-Ullesthorpe&p=155330&posted=1#post155330
      http://theloungeog.com/showthread.php?tid=23114&pid=79209#pid79209
      http://www.sewertalk.com/viewtopic.php?f=44&t=527544
      http://www.bukhari-pedia.net/forum/viewtopic.php?f=31&t=657857
      http://www.unraveled.net/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=21103
      http://www.firesandtomatoes.com/ccbulletinboard/viewthread.php?tid=88581#pid95532
      http://www.virtualvarig.com.br/vv/forum/viewtopic.php?f=16&t=232020
      http://kodeksy-ru.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=126503
      http://nauc.info/forums/viewtopic.php?f=4&t=12543627
      http://rpparty.ru/forum/viewtopic.php?f=9&t=146950

the acid ra david august remix
      kisii comedy
      lej hip hop mashup
      10 funny minecraft animations
      luke benward and dove cameron cloud 9 lyrics
      esmereldy
      kertenkele 45
      download trey songz panty droppa