TreyDog650

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About TreyDog650

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/04/1991

Converted

  • Interests
    Cars, Car Audio, Weightlifting, Survival, Guns
  • Occupation
    Top Flight
  1. TreyDog650

    Trey's Knife Collection

    thank you! just gotta get that kukri now
  2. TreyDog650

    Trey's Knife Collection

    And now the next addition to my survival knives!!! I'll let the pics do the talking
  3. TreyDog650

    Trey's Knife Collection

    time to bump this thread with some pics! i've had these two knives for a while, just forgot to post them earlier! The scorpion knife was my edc until i got my Ka-Bar. I am a scorpio so i am partial to it lol
  4. TreyDog650

    Survival Gun Build

    ok so the ruger didnt really turn out survival but it sure is tactical! just gotta add a flashlight, knife, paracord sling, and a small survival tin
  5. TreyDog650

    Trey's Knife Collection

    Yeah it was tough between sog and kabar, but i made the choice and im happy! Yeah i thought the same thing! But oh well, i plan on getting a full tang fixed blade and throwing this one in the BOB haha
  6. TreyDog650

    Survival Gun Build

    Nice! I just bought a stock. Will post pics soon exactly! thats why i love them. Got a few parts today and will post pics soon!
  7. TreyDog650

    Marlin 795 Pro and Con as a survival tool

    I just convinced my friend to get one! He was on the edge but i finally pushed him, although it seems you guys get better deals. im excited to finally shoot the marlin. I like it and have heard good things. Ill see how it compares to my 10/22
  8. TreyDog650

    Survival Gun Build

    Im just gonna post some pics of my gun builds. I wanna keep them as all around useful weapons as i can. Everything must be functional I have a Ruger 10/22 and a Mossberg 500 Gold Trigger I already ordered some parts, so as they trickle in ill post pics!
  9. TreyDog650

    how old are you?

    sooooo im the youngest bunch of dinosaurs in here!
  10. TreyDog650

    how old are you?

    well 10-20 is a big gap considering im 20 haha but i guess i shall hit the button!
  11. TreyDog650

    Santa is coming!

    my gf got me my ka-bar mule knife and fire steel and a multi tool so far, also got some after shave and stuf like that. I also got 2 more presents im gonna get today I got her a diamond necklace in white gold. Not to expensive lol just 240 out the door with life time warranty. A waxing pot with everything you need, and i think i got her something else, cant think of it tho
  12. TreyDog650

    Hunting the quiet way!

    Umm well if you take it to a shop they "tune" it for you and im pretty sure your good to go. If you become stronger you can have them retune, but i doubt you'll want to tune more than 2-3 times... Look at the craze, i think its like 300 very good solid (one step above) beginner's bow. Forgot who makes them tho
  13. TreyDog650

    Trey's Knife Collection

    So the knife on the right was my very first knife! Spring assisted and it looks pretty BA imo. Then i bought another car emergency knife (straight edge this time) and its a "Navy" knife for when i had the itch to go
  14. TreyDog650

    Trey's Knife Collection

    Ok so here are some more survival knives that i got. The left is a tanto blade i think, and what i though was wrapped in 550 paracord, but its fake paracord. but cordage nonetheless. the right blade is an old knife i found in the shed that was my grandfathers. It has a little fishing set in the handle
  15. TreyDog650

    Trey's Knife Collection

    Also for the Capt. the kenwood is KR-V6020 and for what it is i like it. The only issue is that the volume knob is loose and wiggles a lot, so by wiggling it you can affect the strength of the signal to the speakers. But it looks old and still works flawlessly and i been working here for 2 years, hes had it before i started and the thing almost runs 24 hours a day! Pics coming up shortly